Pérez Bouza corrige al PP de Xinzo y asegura que no existe «zona catastrófica»

La Voz

OURENSE

22 oct 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

El cabeza de lista do BNG por el Congreso en Ourense, Xosé Manuel Pérez Bouza, corrigió ayer al alcalde de Xinzo, después de que el PP de la localidad anunciara que pedirá a las administraciones Central y Autonómica la declaración de «zona catastrófica» para A Limia tras la oleada de incendios forestales de las últimas semanas.

Pérez Bouza señaló que «hai xa seis anos que non existe a fórmula de declaración de zona catastrófica posto que esa cuestión foi modificada por un decreto do ano 2005» y tildó de irresponsable al alcalde de Xinzo por «non saber siquera que pasos ten que seguer nunha situación tan grave como a que viven moitas zonas de Ourense pola vaga de lumes». Explicó el nacionalista que una vez anulada la fórmula de declaración de zona catastrófica « o que ten que facer é peder un Plan de Axudas ás diferentes administracións, a Xunta e o Goberno central, na mesma liña que fixo o BNG cando pedimos unha Deputación Permanente do Congreso para que se aprobe un decreto de medidas urxentes para as comarcas afectadas».

Visita a Maceda

Por otra parte, los candidatos socialistas al Congreso y al Senado, José Arcos e Miguel Fidalgo, visitaron los pueblos afectados de los concellos de Maceda, Baños de Molgas, Vilar de Barrio y Xunqueira de Espadañedo. Subrayaron la falta de ayuda por parte de la Xunta en estas zonas del rural.