Feijoo pide alternativas a la «ineficacia socialista»

El líder del PP asistió ayer a la presentación de los candidatos a las alcaldías de Maside y de O Carballiño


o carballiño / la voz

Alberto Núñez Feijoo, el presidente del PPdeG, respaldó ayer a dos de los candidatos populares que intentarán desbancar de la alcaldía al PSOE en las próximas municipales. A Casimiro Campo en Maside y a Argimiro Marnotes en O Carballiño, a ambos los animó a contribuir a que los concellos gallegos «mostren que hai un modelo alternativo ás políticas prexudiciais e á ineficacia socialista». Calificó las municipales del 22 de mayo como «decisivas» para Galicia y para España y aseguró además que el PP «seguirá polo camiño da eficiencia e o interese xeral por máis que o Goberno socialista poña pedras nese camiño». Es más, señaló que el ejecutivo presidido por José Luís Rodríguez Zapatero «se ten convertido nun obstáculo para o interese xeral e a eficiencia».

Marnotes habló de su futuro equipo de gobierno: «Primeiro as personas e non os intereses persoais, transparencia e non explicacións peregrinas de última hora, e un proxecto ilusionante que non se limita ao Carballiño. Será un proxecto de reconciliación coa nosa comarca».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

Feijoo pide alternativas a la «ineficacia socialista»