El PP defenderá en el Parlamento de Galicia el soterramiento del AVE

La Voz OURENSE/LA VOZ.

OURENSE

08 dic 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El PP mantiene su apuesta por el soterramiento del AVE en Ourense. Rosendo Fernández tiene previsto defender la postura del Partido Popular en el pleno del Parlamento de Galicia. La proposición no de ley firmado por los parlamentarios ourensanos insta a la Xunta de Galicia «a realizar xestións diante do Ministerio de Fomento e o Concello de Ourense para o asinamento dun convenio para a integración urbana do AVE na nosa cidade».

Desde el PP subrayan que la llegada del AVE a Galicia «determina para a cidade de Ourense un auténtico factor de desenvolvemento dada a súa situación xeoestratéxica».

Crear una sociedad

La propuesta popular persigue, según dicen, « a sinatura urxente dun convenio para a integración urbana do ferrocarril na cidade que contemple, entre otros extremos, a constitución dunha sociedade coa participación polo menos das administracións central, autonómica e local, que tería como obxectivo principal xestionar o desenvolvemento urbanístico e executar as obras de infraestructura urbana e de urbanización correspondentes aos solos incluídos no ámbito de actuación do convenio».

Necesidades futuras

El convenio que proponen desde el PP incumple «o soterramento de todo o espacio ferroviario que comprende a actual estación Ourense-Empalme, incluida a zona de talleres, co obxecto de liberar solo para adecualo ás necesidades futuras de Ourense no que atinxe a espacios residenciais, terciarios, dotacional, zonas verdes-deportivas e infraestruturas viarias».

En las últimas semanas, el parlamentario del PP ha mantenido diversas reuniones de trabajo con los portavoces del PP del Congreso de los Diputados y del Senado, Soraya Sáenz de Santamaría y Pío García Escudero. Fruto de las conversaciones se han presentado, según resaltan desde el PP, «unha nova batería de iniciativas en ámbalas dúas cámaras: Congreso e Senado». Con idéntico contenido se ha registrado también la iniciativa que será objeto de debate en la sesión plenaria que comenzará la próxima semana.