Cultura aporta 120.000 euros para dotar la estación de tren de Baños de Molgas

La Voz OURENSE/LA VOZ.

OURENSE

18 jul 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

La Consellería de Cultura e Turismo y el Inorde han firmado un convenio de colaboración por el cual el departamento que dirige Roberto Varela se compromete a aportar 120.000 euros para sufragar los gastos de equipamiento de la recuperada estación de ferrocarril de Baños de Molgas. La aportación de la Xunta se financiará en base a los fondos europeos procedentes del programa operativo Feder Galicia 2007-2013 y el objetivo de esta intervención es dotar al edificio del mobiliario y equipamiento necesarios para albergar en la misma el legado del artista Moncho Borrajo.

Según la Consellería de Cultura el equipamiento «realizarase na biblioteca do edificio de servizos múltiples onde se recollerá a biblioteca persoal de Moncho Borrajo, que conta con máis de 3.000 libros, unha sala de exposicións que albergará o legado pictórico persoal do artista, con obras de Dalí, Sorolla, Laxeiro, Miró... e de exposicións rotativas temáticas, así como unha aula de pintura e escultura. Deste xeito, a Consellería de Cultura contribúe a facer do edificio de servizos múltiples un espazo permanente para mostrar o legado persoal e literario de Moncho Borrajo na estación ferroviaria do seu pobo natal».

Albergue turístico

La rehabilitada estación de ferrocarril de Baños de Molgas compaginará varios usos y parte del edificio estará destinado a albergue turístico «para acoller aos peregrinos que realicen o Camiño a través da Ruta da Prata». Cultura e Inorde pretenden hacer de la estación de Baños de Molgas un «referente cultural único que ofrece, por unha banda, actuacións encamiñadas á divulgación, información e promoción da cultura a través das actividades que se realizarán no edificio de servizos múltiples e, por outro, un lugar de aloxamento a disposición dos peregrinos». El viejo edificio fue recuperado en el marco del Proxecto Estacións.