El ganador del premio Pura e Dora Vázquez utilizó originales suyos para impartir clases

La Voz OURENSE/LA VOZ.

OURENSE

29 jun 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El premio Pura e Dora Vázquez de literatura infantil ya ha iniciado la andadura de su octava edición y ayer se entregaban los galardones a los premiados en la pasada edición y se presentaba la obra. Se da la circunstancia de que el autor del original destacado por el jurado, Xoán Babarro González, reconocía tras recoger el galardón que «para min este premio significa unha ilusión moi especial, non só por contar cun novo libro, senón porque me permite recuperar as miñas raíces ourensáns e por levar o nome das queridas irmáns de Salto do Can, ese espazo hoxe tan cambiado».

Babarro, que se llevó el premio por la obra Palabra era un universo paralelo, destacó el papel de las hermanas Vázquez como pioneras en la literatura infantil y dijo sentirse orgulloso por tener en el pasado «relacións coas dúas irmáns, pero un intercambio maior con Dora, de feito teño que dicir que hai moito anos que me deixou o orixinal dun libro seu para traballar cos meus alumnos na clase e comentalo».

Primer trabajo de Nuria Díaz

El premio de ilustración, texto y apartado artístico están dotados cada uno con 3.000 euros, recayó en Nuría Díaz. La artista se mostró especialmente ilusionada «xa que é o meu primeiro conto ilustrado», destacó que convocatorias como ésta «son moi importantes para os ilustradores» y que el texto premiado «estaba cheo de fantasía e de propostas creativas», lo que facilitó su trabajo.