Patrimonio y César Portela harán el plan director de la ex colegiata de Xunqueira de Ambía

La Voz

OURENSE

19 mar 2010 . Actualizado a las 02:00 h.

El subdirector de patrimonio de la Xunta y el arquitecto César Portela se desplazarán el día 26 a Xunqueira de Ambía para trazar las líneas maestras del futuro plan director del complejo monumental de la ex colegiata de Santa María y el Peri del casco antiguo de esta villa. Así se lo confirmó ayer al alcalde, José Luis Gavilanes, el director xeral de Patrimonio, José Manuel Pichel, en una reunión que mantuvieron en Santiago.

«Vaise definir a liña de actuacións para facer unha recuperación integral da igrexa e o seu entorno máis as ribeiras do río, o casco vello e o balneario que se declarará en breve», señaló el regidor. Con el plan director se mejorará el principal monumento de la villa, sobre el que el BNG presentó esta semana una moción para su arreglo urgente.

«En Xunqueira hai salvadores da patria do patrimonio e se o órgano foi restaurado despois de 50 anos débese a este alcalde e a quen foi concelleiro de Cultura naquel tempo. E mentres que o bipartito so nos deu 2.000 euros para os concertos en catro anos, este ano a Xunta ten comprometidos 10.000 euros», dijo el alcalde. Gavilanes también señaló que devolverá las llaves de la colegiata al párroco al saber que el edil del Bloque «xa ten entrado con outras chaves. Así non me fago responsable».