Los nacionalistas reclaman la comisión de investigación

La Voz

OURENSE

17 abr 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

Bernardo García, concejal del BNG carballiñés, ratificó también la denuncia de los ecologistas sobre la desaparición de perros en las instalaciones de A Medela, que enumeró en medio centenar, tras el recuento realizado hace unos días en una visita a la perrera en la que detectó que sólo hay 117 animales.

Un número del que dio aviso al Seprona, ya que según precisó el edil nacionalista «a tendencia é seguir eliminando cans. Non hai vontade de facer nada por parte do grupo de goberno, cando se lle daba en bandexa unha solución para evitar que O Carballiño volva a saír nos medios de comunicación por casos de maltrato animal, que está no Xulgado».

Bernardo García dejó claro, que desde el BNG «imos esixir que se cumpla o acordo plenario sobre a comisión de investigación da canceira, non vai pasar como con outras cousas nas que non fixo nada, como a auditoría, a inclusión do Concello na Axencia Galega de Legalidade Urbanística porque tamén segue sen resolverse o de Protección Civil, que se construiu en zona verde e non pasa nada».