Núñez Feijóo visitó ocho concellos de la provincia para elaborar su plan electoral

La Voz

OURENSE

15 oct 2008 . Actualizado a las 02:00 h.

El presidente del Partido Popular de Galicia, Alberto Núñez Feijóo, inició ayer en Xunqueira de Ambía una serie de encuentros con los responsables de todos los concellos de Galicia para elaborar el que será su programa electoral de partido de cara a las próximas elecciones. Además de a Xunqueira, Núñez Feijoo se traslado en el día de ayer a los concellos de Baños de Molgas, Maceda, Xunqueira de Espadañedo, Esgos, Nogueira de Ramuín, Coles y Amoeiro.

El líder de los populares gallegos significó que con la iniciativa quiere que su programa electoral sea de soluciones y de propuestas. «Non queremos facer un programa no despacho, queremos facer un programa nos concellos, visitando cada un deles, tomando nota dos seus problemas e buscando conxuntamente unha solución e unhas propostas. Queremos un programa para todos os galegos e feito polos galegos», destacó el popular. Con respecto a Xunqueira de Ambía, Núñez Feijóo aseguró que es uno de los concellos más olvidados por el actual gobierno bipartito. Anunció que desde el día de ayer hasta finales de año visitará todos los ayuntamiento gallegos.

«O PPdeG quere empezar na Galicia real, na Galicia onde naceu o país que temos, que é nos pequenos concellos, nas aldeas e nos lugares», destacó el popular para añadir: «Temos o compromiso de vir, falar, de tomar nota e de trasladar ao programa electoral as propostas, os problemas e, por suposto, as solucións para cada un dos concellos galegos». En esta línea Núñez Feijoo subrayó que el objetivo final será el de elaborar un programa electoral para reiniciar la modernización de Galicia, «paralizadas nestes últimos tres anos e medio de bipartito», puntualizó Alberto Núñez.