Vivenda adjudica por 1,6 millones el plan de desarrollo de Val da Rabeda

X. M .R.

OURENSE

La Consellería que dirige Teresa Táboas destinará 6,7 millones en 2008 a la compra de terrenos para el parque

03 dic 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

El próximo ejercicio marcará el despegue del proyecto más ambicioso que se va a desarrollar bajo el amparo de la Consellería de Vivenda en esta legislatura en materia de suelo empresarial, intervención que está llamada además a canalizar la dinamización económica de Ourense y del sur de Galicia. El departamento que dirige la nacionalista Teresa Táboas sacaba a concurso en agosto la redacción del plan territorial integrado y el planeamiento del desarrollo de lo que será el parque empresarial del Val da Rabeda y está semana ha procedido a adjudicar la obra.

La Consellería de Vivenda e Solo contrató las obras que se sacaron a concurso por 1.617.991 euros. A la convocatoria concurrieron cuatro ofertas, decantándose Vivenda por la UTE, la unión temporal de empresas, formada por TT&U y César Portela SLU. El jurado encargado de la adjudicación falló a favor de dicha propuesta «por formular a proposición máis vantaxosa no seu conxunto, tendo en conta que a mesa valorou a oferta económica, o equipo humano dispoñible, a metodoloxía proposta, e a experiencia da empresa en actuacións similares».

El presupuesto de contratación de 1,6 millones de euros incluye, además del plan territorial, la «redacción dos proxectos sectoriais e de urbanización para o desenvolvemento das propostas do plan director: o Campus Industrial de Paderne (1 millón de metros cadrados) e o Parque Empresarial Taboadela I, con 1 millón de metros cadrados, que se desenvolverán nunha primeira fase».

Para hacer realidad dicha primera fase Vivenda dispondrá de una partida de 6,7 millones de euros en los presupuestos de 2008 que serán destinados «á adquisición de dous millóns de metros cadrados, un millón corresponde ao 100% dos terrenos do denominado Campus Industrial, onde se ubicarán as empresas relacionadas co sector téxtil, e outro millón de metros cadrados que albergará o parque empresarial Taboadela I, así como a realización de todos os traballos técnicos vinculados a esta actuación».