Baltar reconoce que «os resultados do PP en Ourense son malos»

El presidente provincial asume que se perdieron «concellos nos que non se contaba perder» El veterano político ejercerá como oposición en el Concello de la ciudad hasta 2011


x. m. r. | ourense

?l presidente provincial del PP no se anduvo con contemplaciones en la tarde de ayer. Baltar reconocía, antes de un acto en el Simeón, que «os resultados do PP en Ourense son malos» y que los populares se vieron desalojados de alcaldías que creían que no deberían representar problema alguno para renovar. El presidente de la Diputación reconocía que la valoración era, básicamente, la misma que la noche electoral, aunque «visto con máis deteñemento o problema é, sobre todo, ter perdido na cidade e, despois, incluso na provincia está o dato de baixar en tantos concellos, cando nós pensabamos -na noite electoral- que naquel momento ían ser uns catro ou cinco concellos, pero houbo baixas significativas».Pactar con independientesBaltar asumía que «se perderon concellos que me parece que non se debían perder e, en segundo lugar, hai que recoñecer que houbo moitos concellos nos que aínda que se mantén a maioría absoluta baixaron de forma considerable o número de concelleiros do PP. Polo tanto, as cousas están aí e non vale enganarnos, o resultado para nós é malo».La hipótesis de trabajo del PP de cara al mandato que se iniciará el 16 de junio pasa por negociar «nalgúns concellos onde hai independientes para conseguir algún concello máis, xa que PSOE e BNG van reeditar os pactos para gobernar e desprazar ó PP. Falamos de casos como Gomesende, Os Blancos, Castrelo de Miño ou A Veiga, e pouco máis». Baltar reconocía que ejercerá como edil de la oposición en el Concello de Ourense durante los próximos cuatro años y que asumirá la presidencia de la Diputación «xa que do contrario sería enganar ós cidadáns».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

Baltar reconoce que «os resultados do PP en Ourense son malos»