El Parlamento rechaza la finalización de la carretera Beade-Beariz

El BNG de Avión ha denunciado la postura «negativa» del PP en el Parlamento gallego, en concreto en la comisión de Política Territorial, al rechazar una proposición no de ley presentada por Suárez Canal sobre el acondicionamiento de la carretera OU 212, entre las localidades de Beade y Beariz.


RIBADAVIA

El portavoz nacionalista en Avión, Fernando Rosendo, reconoció que «todos nos congratulamos de que por fin cancélese parte da débeda histórica que ten a Administración co noso Concello ó facer a mellora do tramo Pena Corneira-Avión».A pesar de esta afirmación el concejal del Bloque asegura que «a Xunta non está empregando todos os seus recursos dun modo racional e eficiente e coa a maior lóxica, xa que debería facer o acondicionamento de toda a estrada, completa».Rosendo incide en ello al afirmar que «é unha unidade polo tanto non entendemos que criterios utiliza Política Territorial para acondicionar só o tramo do medio da estrada, non ten lóxica nin sentido común, co que evidemente estase deixando un problema, xa que fan unha solución parcial».VotaciónFernando Rosendo manifestó su malestar ante esta decisión adoptada en el Parlamento, ya que la propuesta fue rechazada con 9 votos en contra de ella del PP y 5 a favor. Aseguró además que «o PP por moito que diga estase convertindo no partido do non, o rexeitar todo tipo de iniciativas, propostas e ideas da oposición, de calqueira dos partidos».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ourense

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

El Parlamento rechaza la finalización de la carretera Beade-Beariz