«A lei do aborto fomenta o utilitarismo da muller»

Cartas al director
Cartas al director CARTASALDIRECTOR

OPINIÓN

Juan Carlos Hidalgo | EFE

15 may 2022 . Actualizado a las 05:00 h.

O aborto é un problema de vida

O do aborto non é un problema de madurez, é un problema de vida. O acto é exactamente igual de malo, teñan 16 ou 40 anos, a diferenza son as repercusións psicolóxicas para a persoa que se ve obrigada, pola falta de apoio en moitos casos, a cometer este tipo de acto. O problema é que implica a morte dun ser vivo e por iso unha reforma neste sentido é mala para a sociedade.

Ademais deste aspecto lóxico habería outros máis humanos, como é a implicación que esta lei tería nos homes, pois o abandono deste tipo de decisións única e exclusivamente na muller, en moitos casos en estado de precariedade psicolóxica causado pola súa propia parella, fomenta ese utilitarismo da muller que fai afondar nunha sociedade máis androcéntrica, que se esqueza do benestar real da muller e só se preocupe do ben, a curto prazo, do home.

E todo isto ocasionado polas lexítimas expectativas electorais dun Goberno que o utiliza como unha cortina de fume para tapar un escándalo, non por unha preocupación real de protexer as mulleres. B. M. C. A Coruña.

La regla, a debate

La tan polémica «baja por regla dolorosa» —una ley (engañosamente) novedosa para algunos y lamentable para otros— es realmente necesaria, ya que es una de las enfermedades menos reconocidas a nivel laboral, y no hablo de la regla en sí, hablo de la dismenorrea. La dismenorrea es el enemigo silencioso que sufren millones de mujeres cada mes y de manera continua, según las estadísticas afecta a un tercio de las mujeres, y es hereditario. Para los mas escépticos es solo un dolor ligero de paracetamol y sal corriendo, pero la realidad es que este padecimiento lleva a miles de mujeres a acudir a urgencias, no es un simple dolor de cabeza.

Escuchando el debate público llego a pensar que si afectara a los hombres no tendríamos este debate y se habría reconocido casi como enfermedad crónica. Y aún queremos hacernos los pioneros, cuando países como Italia ya lo han intentado, México lo implanto en el 2022, Japón en 1947, Corea del Sur en 1953, Indonesia en el 2003 y hasta Zambia contempla dos días al mes desde el 2015. ¿Por qué a España ha de suponerle un gran problema? Desde luego, que se tenga que reconocer mediante leyes algo tan real como un dolor tan serio deja mucho que desear. Diosmary García Mercedes. Barcelona.