Hai que recuperar esa ansiada normalidade

Amelia Pérez Álvarez SECRETARIA XERAL DE CC.OO. DE GALICIA

OPINIÓN

01 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

A pandemia acelerou os procesos de dixitalización e telemáticos a todos os niveis. Estes procesos, que deberan axudar no desenvolvemento das tarefas diarias e facilitarlle á cidadanía todas as tramitacións que precisa, non se poden converter no xeito ordinario de traballo que substitúa a socialización e o contacto directo entre as persoas. 

Durante este ano e medio, tivemos que adaptar a nosa vida cotiá ao teléfono, ordenador, tableta... e, evidentemente, as nosas Administracións non foron alleas a esta situación. Pero coa vacinación, a recuperación desa tan ansiada normalidade, non pode supoñer que estes sistemas alternativos de atención se convertan no funcionamento ordinario.

Non se poden atender as demandas fundamentais da cidadanía a través do teléfono ou de contestadores automáticos, co agravante da fenda dixital do noso país, que afasta unha elevada porcentaxe da poboación dos sistemas de protección. Non é tolerable que teñamos que sufrir a degradación na atención que supón reemprazar totalmente a asistencia presencial. A Administración non se pode converter nun call center.