«Si como en marzo, no es muy lógico comenzar las clases si ese mismo mes las cerraron»

Cartas al director
Cartas al director CARTASALDIRECTOR

OPINIÓN

Óscar J.Barroso - Europa Press

19 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

A decisión de non decidir

Ano 2020: pandemia mundial, meses de confinamento, de medo, non ver a túa familia nin amizades e estar na casa pola seguridade de todos e todas. Pasan os meses e chega a chamada «nova normalidade», e a incerta e temida volta ao colexio. Na miña casa somos enfermos crónicos, temos enfermidades que nos poñen en risco fronte ao covid-19. Entón, por que nos obrigan a levar a nenos e nenas ao colexio? Que pasará se os nenos e nenas se contaxian? Ninguén nos está tendo en conta, nin nos escoitan, nin nos ofrecen alternativas. Oxalá a Xunta tome medidas, medidas previas e non posteriores. Non queremos solucións se pasa algo: queremos que non pase, buscamos prevención, porque quizais despois sexa tarde.

Coñecemos a importancia de que os nenos e nenas acudan ás aulas e sigan formándose e socializando cos da súa idade, pero asumimos e defendemos que, como sempre se di, a saúde é o máis importante e temos medo, moitas preguntas e poucas respostas. A tres semanas da volta ao colexio, as persoas de risco, tanto pais, nais, nenos e nenas seguimos coas mans atadas e sen ter ningunha certeza de seguridade e sen poder decidir. María Mariño Viñas. Arteixo.

La temida vuelta al cole

Con la apertura de los colegios a la vuelta de la esquina, la mayoría de los padres están preocupados y desconcertados por la falta de información y el miedo a posibles contagios. Si estamos a la altura del mes de marzo en lo que rebrotes se refiere, no es muy lógico comenzar las clases si ese mismo mes las cerraron.

Veo muy difícil que en un aula con veinte o más alumnos puedan tener la separación adecuada. ¿Cómo van a hacer en los recreos? ¿Cada clase tendrá el suyo? No sé si van a poner personal especializado en pandemias, si los profesores tendrán que hacer distintos papeles o todo seguirá como antes del covid. Si un alumno se contagia, ¿se aísla a toda la clase? ¿Se cierra el colegio? Los padres necesitan información y las autoridades competentes deberían dársela. Rosa Fidalgo Seijo. A Coruña.

Control sanitario nos mercados

O día 16 de agosto publican na edición de Santiago un artigo sobre o covid-19 con foto dun mercado. De momento os mercados, feiras e feiróns son dos poucos sitios onde non se deron positivos. Levamos un control moi estrito, tanto os vendedores ambulantes como os concellos, para cumprir coa normativa sanitaria. José Manuel Liste. (ACAPAG-Asociación Profesional do Comercio Ambulante e Comercio en Prazas de Abastos de Galicia).

Aportación española a la vacuna

Creo que todas las universidades y farmacéuticas que en el mundo están en una carrera para ser las primeras en conseguir la ansiada vacuna anti-covid deberían, para ir ganando tiempo, lo que significa salvar vidas, ir poniendo al tanto a los científicos españoles del estado de sus investigaciones. La aportación española será en la línea de las anteriores, con ejemplos destacados como la fregona (la genial idea de ponerle un palo a una bayeta) o el Chupa Chups (ponerle un palito a un caramelo para que los niños no se pringuen las manos). Así pues sería muy aconsejable tener cuanto antes la vacuna eficaz en España, para que nuestros científicos vayan estudiando dónde ponerle el palito. José Emilio López Casal.

Urkullu

Previo acuerdo con Sánchez, en la conferencia de presidentes el que no se fue de vacío, como siempre, fue Urkullu. Los demás hicieron el pardillo. Nunca dan un céntimo por perdido esta gente del PNV. Y su cartera siempre se va llena. En el Gobierno vasco no cesan de carcajearse de todos los demás. Toño Rodríguez. Santiago.