As malas nais non merecemos un día


Un coñecido centro comercial que leva un tempo sendo máis viejuno ca outra cousa fixo a súa publicidade do Día da Nai cunha foto en que se ve a unha guapa muller nova, non explosiva, por suposto, e o seguinte texto escrito enriba: «97 % entregada. 3 % egoísmo. 0 % queixas. 100 % nai». Porque todo o mundo sabe que as malas nais somos unhas egoístas, que estamos queixándonos sempre porque queremos ter a nosa vida á marxe da nosa familia. Son moito mellores as nais abnegadas. Xa saben a historia: escribín un libro sobre a miña procura da abnegación durante os nove meses dun embarazo, e recibín paus de tirios e troianos. O 100 % dos pais, en cambio, son normais, un pouco egoístas, quéixanse todo o día e prefiren entregarse ás cousas que lles dan pracer. A eles, o mesmo centro comercial viejuno non os alecciona a través da súa publicidade do Día do Pai.

En fin, entendan: merecen un agasallo as mulleres que se repregan na escravitude familiar e viven para os demais. Un negocio redondo para o capitalismo que, agarradiño do patriarcado (perdón, non se pode dicir isto sen utilizar estas palabras), atopou man de obra gratuíta para o arduo traballo do fogar e a crianza. Perdón, gratuíta non, moi barata: aí está o agasallo do Día da Nai que a min non me van facer. É todo tan redondo e perfecto! De paso que nos agasallan ese día, sostemos os centros comerciais que fan estas campañas para convencernos de quen son as boas nais que merecen o amor familiar o primeiro domingo de maio e as malas nais que non merecemos agasallos: as que gañamos cartos e mercamos egoísta, desentregada e queixosamente os nosos propios perfumes e afeites. Oxalá as miñas fillas cheguen a malas nais.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
36 votos
Comentarios

As malas nais non merecemos un día