Salceda reunió a los campeones gallegos de automovilismo

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

MOTOR GALLEGO

La Federación premió a todos los campeones de la pasada temporada y distinguió a La Voz de Galicia

28 ene 2017 . Actualizado a las 22:31 h.

La Federación Gallega de Automovilismo (FGA) reunió en la noche de ayer en Salceda de Caselas a los principales rostros del motor gallego. La FGA celebró su gala anual, en la que entregó los premios a los primeros clasificados de las diferentes competiciones del pasado curso. «Teño que resaltar a miña admiración e agradecemento pola deportividade, espectáculo, e loita das que destes abundantes mostras na pasada tempada», expresó el presidente Iván Corral.

«Non é a Federación Galega de Automobilismo a única artífice do bo momento doce do noso deporte. A situación que estamos a vivir demostra ata onde as escuderías poden chegar, en poucos anos, cando se lles dota de bens de equipo, programas informáticos, comunicados vivos e actualizados, páxina web informativa e actualizada día a día, tempos on line, autobús e microbús cos últimos medios de comunicación, catro vehículos médicos R de seguridade, fórmulas de promoción nas que na tempada 2016 dimos mais de 160.000 euros en premios en metálico para os pilotos. Cando se leva a cabo unha política deportiva-económica, axeitada, e se cubren as necesidades básicas da realidade con regulamentos estables con programas quinquenais, dan os seus froitos. Non debemos esquecer que os culpables de que cada vez haxa mais galegos facendo automobilismo de competición sodes as escuderías, que traballades arreo, movendo a milleiros de licenciados e voluntarios, para levar a bo termo as probas», añadió.

La Voz, distinguida en el acto

A continuación, se dio paso a la entrega de premios y distinciones. La Voz de Galicia recibió una mención especial como «prensa oficial del Campeonato Gallego de ralis 2017».

Entre los premiamos cabe destacar a Alberto Meira y David Vázquez, como campeones de ralis de asfalto; Abel Jurado, en la clase A de ralimix; Alexis Viéitez, como rey de la montaña: Adrián Bouza, primero en eslalon; Mario Ríos, Celestino Iglesias, Antón Muíños y Perfecto Calviño, en autocrós; y David Senra, David Figueiredo, Alberto Varela, Adrián Vázquez, Samuel Romero, Alejandro Caiao y Christian Costoya en karting. Así, hasta un largo etcétera de protagonistas que lustran la buena salud de este deporte en Galicia. En cuanto a las escuderías, recibieron su trofeo: Lalín-Deza, en asfalto; Desguaces Tino Racing, en ralimix; Integral Motorsport, en montaña; la Peña de Arteixo, en autocrós; Escuderiagara, en karting; y Moeche, en eslalon.