«Exportamos a moitos países, pero o mercado nacional aínda é complexo»


Paloma Rodríguez, responsable de márketing e enoturismo, e José Moure, director de vendas, están tomando o relevo na xestión de Adegas Moure, unha empresa que se empezou a xestar da man de Baldomero Moure, que a principios do século XX comezou a mercar fincas na Cova e a cultivalas con viñedo, cos aforros que gañara emigrado en Cuba. A comezos dos anos vinte empezou a elaborar e vender viños e a destilar os primeiros bagazos. O seu fillo José, e a súa dona, Ana, fundan en 1958 Adegas Moure. Testemuña da reconversión da viticultura en Galicia, na actualidade factura 2,5 millóns de euros e conta con 19 traballadores en plantilla.

­-Cal é o seu principal mercado?

-Estamos moi arraigados no mercado galego, aínda que cada ano medramos na exportación. Exportamos a moitos países (Estados Unidos, Venezuela, Rusia, Chequia, Alemaña, Suecia, China...), pero o mercado nacional, con riojas, riberas e ruedas, aínda é complexo para introducirnos nel. De todas formas, cada vez percibimos que o consumidor ten máis ganas de probar cousas.

­-Como afecta a crise do covid?

-Na canle Horeca frearon as vendas en seco, a situación é moi complexa para o sector da hostalería. Pero no noso caso temos o mercado moi diversificado, polo que non tivemos que recorrer a ERTE. Por outra banda, noutros ámbitos, como a venda directa ao consumidor, en adega, aumentaron as vendas. Tamén medrou a venda on-line, aínda que a porcentaxe é mínima no sector dos viños.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

«Exportamos a moitos países, pero o mercado nacional aínda é complexo»