El PP pontés se desmarca del frente común que reclama a la Xunta suelo industrial

En el pleno


as Pontes

El PP de As Pontes se desmarcó ayer, en sesión plenaria, del frente común creado por el resto de partidos de la corporación para reclamar a la Xunta la inclusión de dos enmiendas a los presupuestos autonómicos de 2020. En una, reclaman la participación en un convenio de transición energética justa. En la otra, la creación de suelo industrial en el polígono de Penapurreira. «O que se pide -relató la edila socialista Ana Pena- é o apoio de todos os grupos para que a Xunta non permaneza impasible» porque, prosiguió, «téñense apoiado proxectos deste tipo en municipios como Arteixo ou Vilalba e aquí temos os mesmos dereitos. O que ata o de agora era unha necesidade agora é unha urxencia». Para el único edil del PP en la corporación -Javier Acosta- «é demagóxico presentar esta moción a catro días das eleccións». Sobre todo, añadió, «cando o prazo para presentar as enmendas parciais aínda rematan o día 16».

Al igual que en el caso del PSOE, el nacionalista Kiko Da Silva también cargó contra el posicionamiento del popular al reclamarle que «deixe de lado os intereses do seu partido» para «aunar esforzos e así conseguir que a Xunta cumpra cos seus compromisos», dijo en alusión de la previsión de desarrollo de un plan sectorial en 2025. Por su parte, desde Xuntas por As Pontes, Xosé Manuel Ribeira, demandó «un polígono industrial máis potente e mancomunado con outros municipios limítrofes».

En la sesión también se oficializó la designación del nacionalista Kiko Da Silva como nuevo edil especial para el desarrollo de un plan estratégico industrial. «O obxectivo é estar preparados cando veñan as axudas estatais e europeas», apuntó. Estas primarán, «os proxectos de economía circular e enerxías renovables». Sobre su nombramiento, indicó que «chegou a proposta do equipo de goberno e foi tomada como un exercicio de responsabilidade porque falamos do futuro de As Pontes e temos que estar aí».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

El PP pontés se desmarca del frente común que reclama a la Xunta suelo industrial