Un grupo de vecinos y el alcalde de Paradela, a vueltas con la basura

La Voz LUGO / LA VOZ

PARADELA

Óscar Cela

El denunciado por el regidor acudió ayer al Consistorio a presentar un escrito

05 dic 2019 . Actualizado a las 09:54 h.

Alfredo Castro Pérez López, Sofía López Álvarez y Consuelo Ríos Dubra, tres residentes en el lugar de Uceira Branca, en la parroquia de Castro de Rei de Lemos, en el Concello de Paradela, acudieron en la mañana de ayer a la Casa Consistorial del municipio para presentar en el registro del Ayuntamiento un escrito solicitando al alcalde, José Manuel Mato, la prestación del servicio de recogida de basura en su lugar de residencia. «Levamos dous meses co lixo nos colectores e temos dereito a que o concello o recolla xa que abonamos a taxa de recollida durante os últimos anos. O pasado 19 de novembro acudimos ao Concello coa intención de reunirnos co rexedor para que solventara un problema cun colector do lixo, que estaba ubicado nun punto onde o camión da recollida tiña que dar a volta diante da nosa casa ou vir marcha atrás. Días antes de presentarnos no Concello, cambiaron o colector de ubicación, cando a recollida levaba 28 anos facéndose nese sitio e desa mesma maneira», explicó Alfredo Castro Pérez López, que fue denunciado por el regidor por agresión y posteriormente fue detenido y puesto en libertad por la Guardia Civil.

En la mañana de ayer, después de presentar el escrito en el registro municipal, Alfredo Castro afirmó que en ningún momento agredió al alcalde. «O rexedor cursou unha denuncia contra min e eu non lle fixen absolutamente nada. Fomos ao concello catro veciños e segundo entramos foi él o que empezou a discutir por unha cancela dunha veciña e despois empezou co camión do lixo... Falou en todo momento con prepotencia, advertindo que el era o alcalde e violentando as mulleres que viñan comigo, que despois cursaron as correspondentes denuncias ante a Garda Civil. Botounos do Concello, non nos dou opción a dicir nada e coa mesma colleu o teléfono e chamou a Garda Civil», indicó Alfredo Castro.

Arreglo de un camino

Además de presentar por escrito la solicitud de la recogida de basura, los tres vecinos de Uceira Branca también introdujeron en el registro del Concello de Paradela la solicitud de concesión del permiso de obras de un camino público ubicado en Uceira Branca (camino de la Fuente) para su acondicionamiento. «A finalidade é acondicionalo para o seu uso como unha zona de cambio de sentido para calquera vehículo que teña que entrar no núcleo, entre eles o camión do lixo. As labores consistirían nunha limpeza e pavimentación con zahorra e dito traballo sería costeado polos veciños», manifestó Alfredo, que para facilitar la concesión del permiso adjuntó los planos explicativos de la ubicación de la zona a acondicionar.