Abre la residencia de mayores de Palas de Rei

la voz LUGO

PALAS DE REI

Marcos Vázquez con el alcalde de Palas delante del centro
Marcos Vázquez con el alcalde de Palas delante del centro

Un grupo de promotores locales levantó este centro para 46 residentes y que dará empleo a más de 20 trabajadores

05 mar 2021 . Actualizado a las 18:07 h.

La residencia de personas mayores de Palas de Rei abrió este viernes. El centro, con el apoyo del Concello, fue promovido por un grupo de  promotores locales, formado por Marcos Vázquez y Belén García López, naturales de Palas de Rei, y que impulsaron este proyecto que poco a poco irá creciendo. Marcos Vázquez señaló, junto al alcalde, Pablo Taboada, «que con 5 persoas para ingresos e 10 traballadores en plantilla, progresivamente iremos incorporando con novos profesionais, na medida que o vaian requerindo as necesidades dos dependientes, agardamos sobrepasar os vinte traballadores unha vez que a capacidade da Residencia esté completada, isto é, 46 usuarios internos». 

Los responsables de la residencia, ubicada en la avenida de Lugo, destacaron que un equipo multidisciplinar de profesionales (auxiliares, personal de cocina, fisioterapeutas, personal sanitario, entre otros) cubrirán las necesidades básicas de los internos. «Destacamos que a traballadora social que en coordinación co terapeuta ocupacional van ter unha labor fundamental para determinar a psicomotricidade dos internos», apuntó Marcos Vázquez.

Marcos Vázquez con el alcalde de Palas delante del centro
Marcos Vázquez con el alcalde de Palas delante del centro

Tras una inversión de 1.250.000 euros, de los que contaron con una ayuda de 200.000 euros del Grupo de Desenvolvemento Rural ( GDR) Miño-Ulla y la declaración por parte del Concello de Palas de Rei, como Proxecto de Especial Interese, abrió así las puertas el primero centro residencial de estas características en la Comarca da Ulloa, «cunhas modernas instalacións, totalmente equipadas e adaptadas as necesidades dos usuarios».

Además de las variadas habitaciones con las que cuenta esta residencia, también dispone de espacios comunes como comedor, cocina y varias salas multiusos. Dispone, además, de un servicio de enfermería, fisioterapia y terapia ocupacional.

Residencia Palas SL
Residencia Palas SL

Indican que ante el actual contexto de pandemia, el Centro Residencial «ten activados todos os protocolos específicos de prevención e seguridade fronte o covid-19». Precisamente por este motivo, el acto inaugural evitó aglomeraciones, reduciéndose la presencia del alcalde de Palas de Rei y de los promotores de la iniciativa. 

El propio alcalde de Palas de Rei celebraba como «día histórico para o municipio en particular e para a Comarca da Ulloa en xeral, dado que supón a apertura do primeiro Centro Residencial destas características ata o momento. Co elo, tamén, cúmprese unha vella aspiración, o feito de que Palas tivera unha residencia de persoas maiores. Felices, de que emprendedores do pobo tomasen esta iniciativa para prestar un servizo asistencial necesario, tanto polo volumen de emprego que xera, como pola finalidade dos servizos que presta», manifestaba el popular Pablo Taboada.