Negueira de Muñiz lleva una semana sin médico

Manuel Fernández NEGUEIRA / LA VOZ

NEGUEIRA DE MUÑIZ

Alcalde de Negueira de Muñiz, José Manuel Braña
Alcalde de Negueira de Muñiz, José Manuel Braña MANUEL

Los pacientes son derivados al PAC de A Fonsagrada, según denunció el alcalde

04 mar 2022 . Actualizado a las 14:03 h.

El alcalde de Negueira de Muñiz, el socialista José Manuel Braña, denunció este viernes que el municipio lleva una semana sin médico: «E o máis grave é que a situación non vai mellorar nas vindeiras datas, xa que nos confirmaron que tampouco haberá facultativo para atender aos doentes o vindeiro luns. Polo tanto todos os pacientes terán que ser atendidos no PAC de Fonsagrada cos conseguintes custos económicos e inconvintes de mobilidade para a veciñanza».

En estos momentos, denuncia el alcalde, la atención en el centro de salud de Negueira de Muñiz se realiza durante dos turnos: los lunes y los jueves de cada semana en el ambulatorio, y además, el médico fijo que asistía a los pacientes fue trasladado a Lugo: «Novamente a veciñanza do rural e da Montaña Lucense é máis prexudicada polos recortes do PP en atención sanitaria. Levamos máis dunha semana sen médico e sen enfermeiro e aquí non pasa nada e ninguén responde as nosas demanda», apuntó el regidor.

José Manuel Braña recordó que la población de su municipio y de la montaña lucense es altamente envejecida, por lo que un recorte en la sanidad influye en la vida de los vecinos. «O modelo do PP e de Feijoo son os recortes e o conformismo, en lugar de buscar solucións aos problemas de recursos sanitarios na nosa provincia, que fai o PP?», se preguntó el alcalde, quien advirtió que «cada día que falte o médico ou o sanitario correspondente no ambulatorio de Negueira de Muñiz denunciareino publicamente para que todo o mundo coñeza a calidade das políticas que impulsa o PP na Montaña, que non é outra que deixar sen médico aos nosos veciños. Esta é a verdadeira lexislatura de rematar co rural».

El Sergas lo achaca a la falta de profesionales

Desde el Sergas aseguran que la intención es cubrir la vacante de Negueira todos los días «que é posible» y achacan la situación a la escasez de facultativos. Asimismo, reiteran que la asistencia «está garantizada para todos os cidadáns de Negueira de Muñiz, ben no seu centro de saúde ou no centro de saúde da Fonsagrada». Sin embargo, la distancia entre los dos municipios se traduce en casi una hora.