Los comercios de Lugo podrán salir a la calle todos los martes de fin de mes

la voz LUGO

LUGO CIUDAD

Presentación de la campaña por parte de la alcaldesa de Lugo
Presentación de la campaña por parte de la alcaldesa de Lugo CEDIDA

La media, que impulsa el Concello con la federación de comerciantes, comenzará este martes 27 de agosto

23 ago 2024 . Actualizado a las 19:04 h.

El gobierno local de Lugo promueve el comercio local facilitando que las tiendas de Lugo ciudad saquen sus productos a la calles el último martes de cada mes. Así lo avanzó la alcaldesa, Paula Alvarellos, quien destacó que la iniciativa, bajo el título Comercio na rúa, dará comienzo este martes 27 de agosto. Está impulsada por el área de Dinamización Económica del Concello de la manos de la Federación de Comercio.

«O obxectivo da mesma é apoiar ao pequeno comercio da cidade, pois estes establecementos non só contribúen a xerar riqueza no municipio, senón que tamén manteñen un elevado número de postos de traballo, polo que mercar neles redunda no beneficio de toda a cidadanía», explicó Alvarellos.

Un total de 50 tiendas de toda la ciudad ya se han adherido a la iniciativa de sectores diversos, como textil de adultos y de niños, deporte, calzado, bisutería, joyería, librería, óptica, etc. Los comercios participantes serán identificados con una banderola y se localizarán principalmente en el centro histórico y en el entorno de la avenida da Coruña. Los comercios que se quieran adherir lo pueden hacer a través de la Federación de Comercio.

«Mercar no comercio local non só é un xesto de solidariedade cos nosos veciños que cada día abren as portas dos seus locais con ilusión, senón que nos permite acceder a produtos únicos e de calidade, moitos deles elaborados na nosa comunidade», dijo la alcaldesa.

Por su parte, el edil de Dinamización Económica, Mauricio Repetto, insistió en la misma línea, destacando que «apoiar aos nosos comercios é garantir que as nosas rúas sigan cheas de vida, que os nosos barrios continúen a ser espazos de encontro e que a nosa cidade continúe a medrar de maneira sostible». 

Tanto Alvarellos como Repetto animaron «a todas e todos os veciños a que aposten polo comercio local e se acheguen a participar nesta iniciativa, para seguir facendo que o noso comercio sexa un motor de prosperidade e un orgullo para todos nós».