El PP de Lugo le entregará una carta a Óscar Puente con las obras pendientes

LUGO CIUDAD

Candia espera que el ministro venga a la ciudad con compromisos reales «e non de turismo», mientras que el socialista José Tomé señala que los populares «poden escribir as cartas que queiran, pero os lucenses temos memoria»
13 jun 2024 . Actualizado a las 17:18 h.El Partido Popular de la provincia de Lugo le entregará una carta al ministro de Transportes, Óscar Puente, en la que le explicarán, «por se non os coñece», todos los debes, indican, del Gobierno con la provincia de Lugo «e para que os poida ter en conta non só este venres, cando chegue a Lugo, senón para os vindeiros orzamentos». La misiva con las peticiones intentarán entregársela en mano en la visita que hará Puente este viernes a las obras de construcción de la intermodal de Lugo
Este mediodía, la presidenta del PP, Elena Candia y el senador José Manuel Barreiro, junto a diputados provinciales y autonómicos y concejales populares, ofrecieron una rueda de prensa delante de la estación de tren donde dibujaron una radiografía de las necesidades que tiene la ciudad y la provincia de Lugo.
Elena Candia dio la bienvenida a Óscar Puente y dijo que espera que venga a Lugo «con compromisos reais, con orzamentos e non só sexa unha visita de turismo como moitas outras que fixeron altos cargos socialistas a Lugo». Los populares lucense señalaron que «somos a cidade peor comunicada de España e o primeiro que lle pedimos é se restablezan as frecuencias que se suprimiron trala pandemia facémoslles unha petición expresa para que se repoñan os trens hoteis a Madrid, Barcelona e Bilbao; e tamén esperamos que sexa unha realidade o de Madrid directo desde Lugo que anunciaron para 24».
Candia también reclama mayor agilidad en la A-54 de Lugo a Santiago, destacando que «non hai nin un só tramo inaugurado polo goberno socialista», y que no abandonan la lucha por conseguir que se complete la A-56 con Ourense.
Tren Lugo-Santiago
La dirigente popular también se sumó a la demanda que hace cinco años puso encima de la mesa el BNG para estudiar la opción de que Lugo y Santiago estén unidas por una línea desde Curtis a Ordes. Dijo Candia que en el 2021, «unha vez que se comproba que o goberno de Sánchez non vai continuar co proxecto das variantes ferroviarias que defendían (Peares-Canabal; Rubián) se presenta unha petición para que no proxecto dos Presupuestos Generales del Estado se contemple unha partida para estudar a viabilidade de conectar Lugo con Santiago e Lugo coa mariña lucense».
Por su parte, el portavoz en la Diputación, Antonio Ameijide, reclamó que se ejecuten cuanto antes las mejoras necesarias en las carreteras nacionales y que se impulsen las autovías pendientes en A Mariña, el sur y la A-56.
Tomé: «Os lucenses teñen memoria, porque cando gobernou o PP deixou á provincia olvidada»
El secretario general del PSdeG en la provincia y presidente de la Diputación de Lugo, José Tomé, aseguró que al PP «debería darlle vergonza falar das infraestruturas en Lugo porque se alguén non fixo absolutamente nada e mesmo atrasou os proxectos, eses foron Mariano Rajoy, Ana Pastor, Alberto Núñez Feijóo e Alfonso Rueda».
Tomé defendió la visita que hará este viernes el ministro de Transportes, que «responde ao firme compromiso que o Goberno de España ten con esta provincia, que investiu máis de 1.000M€ nos últimos anos no noso territorio. Nós somos de políticas de feitos».
El presidente de la Diputación acusó al PP de ser los responsables de que no llegase la alta velocidad a Lugo, «e agora son algúns dos que agora mandan cartas. Demasiada literatura e moi pouco traballo». El mandatario socialista apuntó que cuando el PP gobernaba en Madrid «non mandaban misivas a pesar de saber que era a propia Ana Pastor quen metía no caixón o proxecto da intermodal. Daquela, o señor Ameijide e señora Candia non se acordaron».
Tomé apuntó que «o PP pode agora escribir as cartas que queira, pero os veciños e veciñas desta provincia temos memoria. Todos eses deberes son do PP, que cando gobernaba deixou a provincia de Lugo olvidada en infraestruturas. Non fixeron nada».
Además, el dirigente del PSOE recalcó que «Feijoo tivo a desfachatez de prometer hai 15 anos, na campaña electoral das autonómicas de 2009, non só unha conexión de Lugo por alta velocidade, senón facer o AVE a Lugo. Coma sempre, non cumpriu con Lugo».