Lara Méndez presenta su lista electoral «para seguir transformando Lugo»

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Lara Méndez con Tomé, Formoso, Besteiro, su candidatura y el público al final del acto
Lara Méndez con Tomé, Formoso, Besteiro, su candidatura y el público al final del acto ALBERTO LÓPEZ

Formoso, Besteiro y Tomé apoyan a la candidata del PSOE, se acuerdan de la sentencia de O Garañón y critican «as malas artes de Candia» y a la Xunta por casos como las Caldas o la playa fluvial

27 abr 2023 . Actualizado a las 23:56 h.

A un mes de las elecciones del 28 de mayo la candidata del PSOE de Lugo ciudad, la alcaldesa Lara Méndez, eligió la Praza Agro do Rolo para presentar, en un acto público abierto a los lucenses, a las personas que la acompañan en su lista, en la que siguen sus principales valores del actual equipo de gobierno (Fernández, Alvarellos, Repetto, Abelleira y Racamonde) y la entrada de nuevas caras en sus primeros puestos, como Jorge Bustos (6), Pablo Permuy (8) o Ángeles Novo (9).

La presentación, a la que acudieron decenas de personas, contó con la presencia del secretario general del PSdeG, Valentín González Formoso; el secretario provincial, José Tomé; y el delegado del Gobierno, José Ramón Gómez Besteiro.

El formato elegido por Lara Méndez fue similar al de hace cuatro años (entonces fue en la Praza de Santa María, con menos público), con una breve presentación y un vídeo de cada uno de los candidatos, que ofrecían discursos en torno a una idea: «Seguir transformando Lugo». Los diferentes líderes socialistas fueron señalando que la capital lucense está viviendo una segunda transformación (dijeron que la primera fue la etapa que inició Orozco en 1999), que gracias a la consecución de fondos europeos va encaminada a un modelo de sostenibilidad: «Lugo hoxe é unha cidade á que vimos aprender, porque está sendo referencia como constatan os premios e os recoñecementos», dijo Formoso, en referencia a la apuesta por una ciudad «que busca o talento e a sostibilidade». «Lugo é unha cidade que se constrúe cos parámetros que marca Europa, e por iso recibe premios e fondos europeos», apuntó Besteiro.

Lara Méndez expuso los ejes para llevar a cabo «unha transformación sen retorno, que busca o benestar das persoas, que busca reter o talento e aos mozos a través do programa Lugo Transforma e que busca un modelo sostible de cidade, como queremos facer cunha avenida da Coruña unidireccional a modo de bulevar ou co plan de turismo sostible na Fábrica da Luz»

O Garañón, Candia y la Xunta

Los cargos del PSOE aprovecharon el día para dar cuenta de la sentencia sobre O Garañón: «É un día importante porque queda constatado que non se fixo ningunha ilegalidade, e tiveron que sufrir Besteiro, Orozco e os funcionarios que só cumpriron a lei», en referencia, como también destacó Tomé, a que la licencia del edificio «tivo que darse en base a un plan de urbanismo que aprobou o PP en 1990».

Hubo palabras para la candidata del PP, Elena Candia, «capaz de inventar autoanónimos», dijo Tomé; o «unha candidata de malas artes e a escondidas», señaló Formoso. Y Besteiro apostilló, sobre las Caldas: «A Xunta sempre está aí para axudar».

Lara Méndez con miembros de su candidatura
Lara Méndez con miembros de su candidatura ALBERTO LÓPEZ

José Tomé: «Lara Méndez sempre dá a cara, non como a candidata do PP»

El líder de los socialistas lucenses abrió el acto, después de la presentación de los candidatos, señalando que en estas elecciones «contrapóñense dous modelos, o de Lara Méndez, unha persoa de xestión limpa, leal, colaboradora coas institucións e sempre dando a cara; ou a candidata do PP, capaz de inventar autoanónimos, que o seu único obxectivo é destruír, chea de ocurrencias e ideas vagas, polo que creo que non merece e non é digna de ser alcaldesa de Lugo».

Tomé aprovechó la presencia de Besteiro y el día de la sentencia sobre O Garañón para señalar que «hoxe se pecha un ciclo de mentiras, que desmonta a apocalipsis programada polo PP, que son un desastre como profetas».

Por su parte, González Formoso dijo que cuando Orozco llegó a la alcaldía de Lugo «colleu unha cidade cun urbanismo desordenado e no que non se usaba o talento, pero foi facendo unha cidade agradable, con equipamentos, e á que viñamos os de fóra, e agora Lugo ten unha segunda transformación, e como lle digo ás veces a Lara Méndez o que se fai é más descoñecido en Lugo que fóra de Lugo, como se pode ver polos premios».

Besteiro: «Non hai cousa que se faga en Lugo para que veña a Xunta a empañalo»

Por su parte, Gómez Besteiro, muy aplaudido por los asistentes, comenzó su discurso señalando que estaba emocionado «porque na presentación de hai catro anos non puiden estar polos motivos que todos sabedes». Recordó su etapa como concejal en Lugo y lanzó dardos a la gestión de la Xunta en la ciudad: «Non hai cousa que se poña para o futuro da cidade para que veña a Xunta para empañalo», refiriéndose a los casos de las Caldas o la playa fluvial.

Alusión a la jueza Pilar de Lara

Y finalizó el acto Lara Méndez, dando las gracias a las personas que forman parte de su candidatura y recordando «o dano que sufriron Besteiro, Orozco e os funcionarios que durante tantos anos tiveron a lupa enriba cando o que fixeron foi cumprir a lei e o plan de urbanismo de 1990, facéndolle dano á cidade, impedindo que seguira crecendo e evolucionando, co que todos tivemos danos, menos Pilar de Lara Cifuentes».