Ethel Vázquez: «O viaducto de Pedrafita para o Goberno central é un asunto menor, para Galicia é prioritario»

Lorena García Calvo
Lorena García Calvo LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Ethel Vázquez visitó el centro de salud de A Milagrosa, en Lugo, donde la Xunta invertirá 2,4 millones de euros
Ethel Vázquez visitó el centro de salud de A Milagrosa, en Lugo, donde la Xunta invertirá 2,4 millones de euros ALBERTO LÓPEZ

La conselleira reclama a Transportes un cronograma concreto y el desglose de las inversiones para el 2023

13 dic 2022 . Actualizado a las 14:15 h.

La Xunta sigue sin comulgar con las explicaciones dadas por el Gobierno central respecto al colapso del viaducto de O Castro, en Pedrafita do Cebreiro, y le reclama un cronograma concreto y un desglose de las inversiones que se harán en el 2023 para restablecer el servicio en condiciones. 

Durante una visita a Lugo, la conselleira de Mobilidade, Ethel Vázquez, criticó que «o que se amosa por parte do Goberno central é que para eles o colapso e a reconstrución do viaducto é un asunto menor, cando para Galicia é un asunto prioritario. Estamos a falar da entrada e saída de Galicia cara a Meseta». La conselleira desgrana tres puntos diferentes a tener en cuenta. Por una parte, defiende que sobre las causas del colapso se mantienen más dudas que certezas, «tendo en conta que sabíamos que o viaducto estaba mal e sendo obxecto de obras de reparación por 26 millóns, cando se ultiman, colapsa». En segundo lugar, define como «desastre» el desvío habilitado en los últimos meses. Y en tercer lugar carga contra los plazos y las cuantías. 

Es imprescindible, dice, «un cronograma claro e concreto da reconstrucción total do viaducto e o investimento. Sorprende que se vote no Congreso unha enmenda a favor de ERC na que se destina 600 millóns de euros a maiores para estradas a Cataluña e non teñamos o voto a favor dunha enmenda para 25 millóns de euros para reconstruir o viaducto no 2023. É un dislate que ninguén entende». Para Vázquez, «as xestións de Transportes son manifestamente mellorables. Pedimos que sexa un asunto prioritario».