María Loureiro entra en la Real Academia Galega de Ciencias abogando por «políticas climáticas máis xustas»

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Sandra Alonso

La catedrática de Fundamentos da Análise Económica de la Universidade de Santiago se convirtió ayer en la primera mujer que forma parte de la Sección de Ciencias Económicas e Sociais

10 nov 2022 . Actualizado a las 11:15 h.

María Loureiro (A Pontenova-Lugo, 1972) se convirtió ayer en la primera mujer que forma parte de la Sección de Ciencias Económicas e Sociais de la Real Academia Galega de Ciencias (RAGC). En su discurso de ingreso en la institución, la catedrática de Fundamentos da Análise Económica de la Universidade de Santiago (USC), apostó por la aplicación de políticas climáticas más justas para avanzar en una transición energética cada vez más necesaria.

En esta línea, explicó que para que los impuestos verdes funcionen bien es fundamental «a involucración e aprobación da cidadanía», ya que, según el análisis de su equipo realizado a partir de herramientas de inteligencia artificial, «as políticas de impostos ás emisións non son especialmente populares hoxe en día entre a cidadanía».

Por este motivo, la investigadora llamó a la necesidad de «xerar instrumentos de carácter económico máis personalizados». «Para levar a cabo estas políticas máis sofisticadas, xustas e efectivas —añadió—, necesitamos personalizar impostos e subvencións climáticas. E este obxectivo pasa por empregar datos que nos permitan asegurarnos de que non son as clases máis desfavorecidas as que pagan a transición climática para todos nós».