Lugo Existe no se presentará a las elecciones municipales

la voz LUGO

LUGO CIUDAD

Agustín Gallego fue candidato de UPyD en las municipales del 2015
Agustín Gallego fue candidato de UPyD en las municipales del 2015 Oscar Cela

Agustín Gallego, su promotor, señala «ante a polarización do voto non ten razón de ser neste momento»

30 sep 2022 . Actualizado a las 11:27 h.

La agrupación electoral Lugo Existe, liderada por Agustín Gallego, junto con otros destacados lucenses, anunció que no se presentará a las elecciones municipales del próximo año. Este colectivo había anunciado que en septiembre daría una explicación sobre si finalmente se presentaba o no a las elecciones locales y a través de un comunicado este viernes explican que optan por no concurrir a los comicios. 

Agustín Gallego, que llegó a ser cabeza de lista de UPyD y formó parte de Galicia Sempre, mostró su agradecimientos «a todas e todos, homes e mulleres, rapaces e rapazas, traballadores, autónomos, profesionais, empresários, xente do común… por darnos o azo de seguir adiante coa iniciativa». Gallego explica que las elecciones del próximo año serán «transcendentes para o noso municipio; e tamén para a provincia, pero logo de longa reflexión, Lugo Existe toma a decisión de non acudir a cita electoral do 28 de maio de 2023, deixando abertas outras posibilidades como poden ser as eleccións autonómicas do ano 24». Indican que esta opción la dejan abierta «por mor da acollida a propostas feitas por parte de moitas persoas que se dirixiron a nos dende diversos concellos do territorio provincial».

Desde Lugo Existe señalan que «ante a previsible polarización do voto, concentrado en dúas forzas políticas e a posible proliferación de candidaturas, consideramos que a de Lugo Existe non ten razón de ser en este momento. Ainda e así, a nosa actividade non esmorece e terá visibilidade con propostas que podan asumir outras formacións, sempre de cara a mellorar o benestar e o progreso dos habitantes de Lugo».