El PP califica las cuentas del 2022 como un agravio para la provincia de Lugo

Suso Varela Pérez
s.v. LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Elena Candia y diputados y senadores del PP de Lugo lamentaron la ausencia de inversiones en autovías
Elena Candia y diputados y senadores del PP de Lugo lamentaron la ausencia de inversiones en autovías CEDIDA

Critican que no se hayan incluido inversiones para las autovías pendientes

16 oct 2021 . Actualizado a las 17:08 h.

A los populares lucenses no les han gustado las cuentas del Estado para el 2022 que presentó el Gobierno. La presidenta del PP de Lugo, Elena Candia, acompañada de los diputados y senadores lucenses, se mostró disconforme «xa que as principais infraestruturas da provincia, como son as autovías da Mariña, de Monforte ou de Ourense desaparecen literalmente, fiándoo todo ao tren que nin tan sequera reducirá o tempo de viaxe a Madrid nos tempos anunciados, polo que, con rotundidade nos vemos na obriga de concluír que os orzamentos non nos convencen».

El senador José Manuel Barreiro utilizó el concepto de marginación para referirse a las inversiones anunciadas: «Unha vez máis, vemos o castigo do goberno do señor Sánchez en relación á nosa provincia. Nestes orzamentos non se contempla case nada en relación coa autovía de A Mariña, non existe a autovía con Ourense, non existe o intercambiador da A-54 coa futura A-56; a autovía de Santiago aprázase, supostamente, ao 2025, cando tiña que estar rematada no 2022». Y añadió: «Podería seguir enumerando agravios que se fan á nosa provincia. Seguimos sen saber cando Lugo vai poder chegar en alta velocidade a Madrid. Ou non sabemos nada da nova comisaría de policía».

Por su parte, el diputado Joaquín García Díez manifestó su sorpresa porque se hable de inversiones millonarias en la conexión ferroviaria Lugo-Ourense «cando esas obras, que xa estaba previstas, sofren un recorte brutal ao desaparecer as tres variantes, que serían as que acurtarían o tempo de viaxe. Por moita electrificación e supresión de pasos a nivel, melloras na vía, seguiremos ocupando unha hora e 35 minutos para chegar a Ourense».

El diputado Jaime de Olano anunció que presentarán una enmienda para que haya una aportación específica para que la industria hiperelectrointesiva reciba una compensación por la compra de derechos de emisión de CO2. «Si se aprueba, se conseguirá bajar el coste de la luz para industrias como Alcoa y hará más atractiva la venta de la planta de A Mariña», dijo Olano.