Polémica en las redes: Arroxo contesta a Jesús Vázquez que «o autoproclamado representante dos veciños de Lugo representa bastante menos do que pensa»

La Voz LUGO

LUGO CIUDAD

Rubén Arroxo
Rubén Arroxo Carlos Castro

Continúan los desencuentros entre vecinos y Administración por la implantación de las nuevas rutas de autobús urbano

19 ago 2021 . Actualizado a las 11:36 h.

La polémica sigue abierta en las redes sociales entre representantes vecinales de la ciudad y el teniente de alcalde de Lugo, Rubén Arroxo, tras la implantación de las nuevas rutas de autobús urbano. El último capítulo lo escribió ayer Arroxo en Twitter con un hilo en el que contesta a Jesús Vázquez, presidente de la Federación Vecinal de Lugo: «Pois hoxe pasoume algo que ata o de agora nunca me pasara. Foi poñer a publicación das 'cloacas en Lugo' e levo toda a tarde recibindo mensaxes por diferentes medios, pero ao nivel que nunca xamais recibira, e falo de máis de 100 só nesta tarde, de persoas do máis diverso (social e ideoloxicamente), para basicamente dicirme 'por fin se lle planta cara a este señor'. Parece que o autoproclamado 'representante dos veciños de Lugo' representa bastante menos do que pensa. Esta cidade ten moitas dinámicas que mudar para poder avanzar, e seguramente algunha delas sexa que persoas que levan toda a vida aí, e con prácticas bastante discutibles, se boten a un lado», sentenciaba.

Arroxo ya había explicado que, a pesar de las «inxurias», tiene previsto recibir a Jesús Vázquez para que exponga su postura. Pero lamentó que se haga de la «inxuria cara a miña persoa e a miña idade a súa principal e única arma».

El teniente de alcalde insiste en que la transformación del bus era necesaria y que se realizó dentro del contrato exitente, teniendo en cuenta la opinión de técnicos y vecinos: «Agardamos a que pase o verán para ver o seu funcionamento».