David Fiúza toma posesión como nuevo director de la banda

L.G..C LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Paula Alvarellos, Lara Méndez y David Fiúza
Paula Alvarellos, Lara Méndez y David Fiúza

Asume las riendas de una formación con 145 años de historia

21 jul 2021 . Actualizado a las 14:03 h.

David Fiúza ya es, a todos los efectos, nuevo director de la Banda de Música Municipal de Lugo. Esta mañana tomó posesión de su cargo en un acto presidido por la alcaldesa Lara Méndez y la edila de Gobernanza, Paula Alvarellos. Con su firma ponía fin a cinco años de vacío al frente de la agrupación, que ya ha celebrado los 145 años de historia.

Fiúza fue el mejor posicionado en la oposición que se celebró para elegir al nuevo director, y ahora se hará cargo de una formación que en las últimas fechas ha recibido soplos de aire fresco: por un lado, el Concello ha puesto en marcha las listas de empleo para varios puestos de músico, y por otro se ha regularizado la situación de los integrantes de la banda y la escuela. Precisamente esto fue lo que subrayó Méndez durante la toma de posesión: que se había trabajado desde Gobernanza para consolidar el futuro de la banda y el de la Escola de Música. «Ofrecendo, así, unha estabilidade aos propios traballadores -que actualmente teñen regularizada a súa situación laboral- o que reverterá alén no futuro deste centro que tantas satisfaccións e tan bo servizo leva dado dende o ano 2012 cando se puxo en marcha».

Méndez subrayó que el de hoy era un día de celebración porque Fiúza presenta «sobrada experiencia e gran prestixio profesional que, estamos seguros, co devir do tempo se verá incrementada e lle conferirá maior proxección se cabe, pero porque tamén volveremos ver e gozar da nosa Banda actuando de novo e recuperando o que era o seu ritmo de actividade habitual que tanto botamos en falta esta tempada».

David Fiuza durante a proba para seleccionar ao director da Banda Municipal de Lugo

David Fiuza: «Temos que dignificar a Banda Municipal de Lugo»

suso varela

David Fiuza Souto (Vila de Cruces, 1985) foi elixido novo director da Banda Municipal de Lugo, un cargo vacante desde que Rosendo Ivorra se xubilara hai máis de catro anos. Desde esa data a agrupación musical non está a pasar os seus mellores momentos, polo que Fiuza asume o reto (tardará polo menos un par de meses en tomar posesión, mentres hai período de revisión e publicación no BOP) de recuperar unha banda con 145 anos de historia.

-Como se definiría?

-Pois como un apaixonado da dirección e en concreto pola banda como instrumento fundamental na cultura galega. E logo son partidario de facer coas bandas centros de estudos e de divulgación pedagóxica.

Seguir leyendo