Este es el vídeo para presumir de Lugo en Fitur

Suso Varela Pérez
suso varela LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

La concejala de Turismo, Maite Ferreiro, presenta la campaña de Lugo en Fitur
La concejala de Turismo, Maite Ferreiro, presenta la campaña de Lugo en Fitur

El Concello presenta una campaña con la ciudad como punto de partida para conocer otros lugares de Galicia

20 may 2021 . Actualizado a las 13:33 h.

El Concello se Lugo presentó este jueves en Fitur su campaña de promoción turística para este año con un lema, «Lugo Km 100, é o teu centro», con el que se pretende potenciar el enclave estratégico de la ciudad dentro de Galicia, como punto base para que los turistas puedan conocer Lugo y, además, acercarse a lugares emblemáticos de la comunidad, como A Coruña, A Mariña, Compostela o Ribeira Sacra, todos a menos de 100 kilómetros de la capital lucense.

La concejala de Cultura, Turismo e Promoción da Lingua, Maite Ferreiro, presentó en Fitur la citada campaña con la intención de recuperar el turismo tras la pandemia. Maite Ferreiro explicó que «esta é unha continuación da campaña iniciada no 2019, coa nosa chegada ao goberno, e coa que pretendemos poñer en valor o potencial turístico de Lugo, tanto o contido da cidade como a súa posición estratéxica como punto céntrico do turismo de proximidade na Galiza».

Maite Ferreiro explicó que «Lugo atópase a 100 quilómetros de moitas zonas turísticas de Galiza, como A Coruña, A Mariña, Compostela ou a Ribeira Sacra, e contamos cun gran patrimonio histórico e cultural na nosa cidade». La concejala nacionalista destacó que «o esforzo realizado polas áreas dependentes da Tenencia de Alcaldía do Goberno de Lugo na mellora do Camiño Primitivo, o que permitiu que todas as persoas que chegan a Lugo poidan gozar do pecorrido do camiño completamente renovado», y avanzó que se continuarán a realizar acciones «para mellorar a imaxe de Lugo, tanto no treito do camiño primitivo como no resto de zonas do concello».

Una pareja joven usa a Lugo como punto de partida y llegada

La campaña Lugo Km 100 fue presentada en la edición 2020 de Fitur, como una apuesta para poner en valor la ciudad de Lugo y su patrimonio histórico y cultural. La campaña, señalan desde Turismo, también promociona Lugo como punto de partida del Camiño Primitivo, ya que cumple con los 100 Km mínimos que se requieren para obtener la Compostela.

En el vídeo que se pudo ver esta mañana en Fitur y que sirve de promoción de Lugo Km.100 se puede ver a una pareja joven que planifica desde Lugo un viaje por la ciudad y Galicia durante tres días. La capital lucense se convierte en el punto de partida para conocer los monumentos de la ciudad, su riqueza natural y sus rutas gastronómicas, pero también para organizar escapadas a la Ribeira Sacra, Santiago, A Coruña o A Mariña.

Presentación en Fitur de Lugo, cidade viva

«Lugo, cidade viva» se presenta en Fitur

la voz

La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, presentó esta mañana en la Feira Internacional de Turismo (FITUR) la marca  «Lugo, cidade viva», «que define a nosa aposta por un turismo seguro -afirmó- e ao abeiro da que se artellan as campañas municipais 'Lugo, km 100‘ e as ‘Rutas Connexio ao pé do Camiño'».  

Méndez, que estuvo acompañada por la concejala de Cultura, Maite Ferreiro y el concejal de Xuventude, Mauricio Repetto, que acudió caracterizado de romano, para promocionar el Arde Lucus, apuntó que «é fundamental potenciar un turismo acorde co modelo de cidade polo que estamos a apostar, baseado na sustentabilidade, máis amable e próximo ás persoas que pretende seducir e motivar a aqueles visitantes que buscan vivencias e experiencias de calidade, seguras, diferentes e en contornas naturais e de gran riqueza patrimonial».  

Seguir leyendo