El PP pide una comisión de investigación por la indemnización de la Fábrica da Luz

la voz LUGO

LUGO CIUDAD

El PP pedirá una comisión de investigación sobre la Fábrica de la Luz
El PP pedirá una comisión de investigación sobre la Fábrica de la Luz

Los populares quieren que la alcaldesa «e os políticos responsables» paguen los 2,4 millones y Ciudadanos carga contra la regidora

18 feb 2021 . Actualizado a las 12:18 h.

Tras el anuncio de que el Concello de Lugo pagará la indemnización de 2,4 millones de euros a la concesionaria de la Fábrica da Luz el Partido Popular anunció que pedirá la creación de una Comisión de Investigación en la que tendrán que comparecer los actores implicados en la concesión de la fábrica da luz. Los populares registrarán una proposición de urgencia para que se vote la creación de este órgano. En los puntos del acuerdo especifican que se cumpla el acuerdo alcanzado en el pleno por unanimidad, en junio del 2020, «para que se inicien os trámites para esixir de oficio en vía administrativa a responsabilidade das autoridades públicas que motivaron que a empresa concesionaria da Fábrica da Luz reclame unha indemnización de 2,4M€». También se solicita que se informe de forma mensual de los trámites que se vayan realizando «e que se aparte á alcaldesa e a políticos e a funcionarios que participaron nesta concesión, que só debería testificar cando se lles requira».

El viceportavoz popular, Antonio Ameijide, manifestó que «por desgraza chegou o momento que certifica o que o PP xa anunciou hai anos: os lucenses vénse abocados a pagar unha indemnización millonaria pola neglixencia e as tropelías do PSOE na xestión da Fábrica da Luz». Y señaló que desde su grupo «xa advertimos que recurrir era un caso perdido pero os socialistas fixeron oídos xordos e dilataron a situación, pagando máis de 8.000 € mensuais de intereses de demora».

Antonio Ameijide explicó que «é de xustiza e por respeto aos luceses debemos iniciar xa o procedemento para que sexan os políticos responsables desta situación os que paguen a indemnización». El concejal del PP apunta directamente «ao concelleiro que deixou caducar a concesión e á alcaldesa que o nomeou», destacando que «ata o seu despacho chegaban as comunicacións e os requerimentos que lle facía periódicamente, tanto a empresa afectada, como a Confederación Hidrográfica».