Concello y Xunta firman el nuevo convenio de transporte, que conectará Lugo con su periferia

André Siso Zapata
André S. Zapata LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Arroxo y Arias en la firma del convenio de transportes
Arroxo y Arias en la firma del convenio de transportes

Prevé conectar la capital provincial con Friol, Guntín, Outeiro de Rei, Castro de Rei, Rábade, Castroverde, O Corgo y Baleira

10 dic 2020 . Actualizado a las 21:09 h.

El teniente de alcalde y responsable del área de movilidad del Concello de Lugo, Rubén Arroxo, junto con el delegado territorial de la Xunta en Lugo, Javier Arias, firmaron ayer el convenio de transporte metropolitano del área de Lugo, que prevé conectar la capital provincial con Friol, Guntín, Outeiro de Rei, Castro de Rei, Rábade, Castroverde, O Corgo y Baleira.

Rubén Arroxo señaló que este convenio permitirá «manter as tarifas accesibles e unha boa comunicación en transporte público coa cidade e os nove concellos da área, o que permite que a xente conte cunha mobilidade cómoda e sostible». La mayores, el teniente de alcalde destacó «o Concello de Lugo vese beneficiado, dado que varias parroquias as que non chega o transporte urbano municipal poderán utilizar este servizo».

Todos los ayuntamientos del área metropolitana financiarán, junto con la Xunta, los descuentos en los billetes, los transbordos y las bonificaciones adicionales las personas usuarias. Este servicio cuenta con más de 7.300 personas y permite un ahorro anual de unos 800 euros por persona.

Compromiso con la Rúa Fisterra

Rubén Arroxo le agradeció al actual delegado territorial continuar con el compromiso alcanzado del anterior delegado de la Xunta de Galicia, José Manuel Balseiro, respecto a la supresión del tapón en la Rúa Fisterra, en el barrio de Albeiros. Arroxo subrayó que «tratábase dunha petición da veciñanza e área de infraestruturas debido aos problemas que estaba a ocasionar» y remató destacando que «agora a supresión é unha realidade».