Familias de la residencia intervenida en A Fonsagrada dicen que les cobraron el doble

Tania Taboada LUGO/ LA VOZ

LUGO CIUDAD

ALBERTO LÓPEZ

18 abr 2020 . Actualizado a las 17:20 h.

La directora de las Viviendas Comunitarias Burón I y Burón II, en A Fonsagrada, que fueron cerradas por la Xunta tras detectarse supuestas irregularidades y maltrato a los ancianos cobró este mes el doble de dinero a los residentes del centro por la estancia. «Enterarnos pola prensa do que alí acontecía e darnos conta de que este mes cobrara o dobre pola estancia foi todo unha. Tiña a meu tío residindo alí desde fai un mes e cando fomos ao centro a falar coa directora para fixar alí a súa residencia indicounos que lle cobraría ao mes 1.000 euros pola estancia. A nosa sorpresa foi cando vimos o recibo do banco, onde nos cargou 2.000 euros, o dobre do asinado”, manifestó el sobrino de un residente.

Según explicó este familiar, llamó a la directora para pedirle explicaciones sobre lo sucedido en la residencia y por el cobro del doble de la cantidad acordada. «Dixo que fora un problema do banco e que xa nos devolvería os cartos. A día de hoxe nada nos devolveron e non podo darlle para atrás ao recibo porque cargaron os 2.000 euros e non podo devolver tan so 1.000 euros. En canto o suposto maltrato, asegurou que se trataba dunha denuncia falsa», indicó este lucense, cuyo familiar todavía está ingresado en el HULA por un problema en un órgano.

Según relata este varón, desde la declaración del estado de alarma no pudo contactar con su tío y no se arriesgó a viajar a la residencia. «Ata o confinamento chamaba o centro e pasábanme con el pero, a partir do estado de alarma, non conseguín falar con el», explica este familiar, que todavía no sabe el futuro centro en el que residirá su tío. «Segundo me informaron, unha empresa encargarse de ir a buscar as súas pertenzas e xa lle adiantei a traballadora social que elixiría para meu tío a residencia que mais cerca quedara da nosa casa», concluye.