El PP denuncia que el BNG impulsa contratos a dedo en el Concello

LA VOZ LUGO

LUGO CIUDAD

ALBERTO LÓPEZ

Ameijide asegura que los nacionalistas favorecen a una empresa de gente afín al Bloque y la edila de Cultura acusa al PP de «inventar contos para criticar de maneira electoralista» y le recuerda que se trata de una cooperativa que trabaja para gobiernos del PP

05 mar 2020 . Actualizado a las 20:10 h.

El PP denuncia que el BNG está impulsando contratos a dedo en el Concello de Lugo. Para el concejal Antonio Ameijide, la gestión cultural, de la que se encarga el Bloque, funciona  como un chiringuito con la que se enchufa y se financia a gente afín. Según el edil, en cinco meses se han disparado los pagos a una firma cuya responsable está relacionada con el BNG: entre enero y septiembre del 2019 facturó, por trabajos en Lugo, 7.900 euros, cantidad que se elevó a 36.273 desde que el PSOE y el BNG comparten tareas de gobierno en el municipio lucense. Representaciones teatrales y actividades navideñas son algunas de las actividades incluidas en las facturas de la empresa.

El PP solicitará acceso a los expedientes, pero además ataca al PSOE como cómplice de la situación.

Por su parte, la concejala de Cultura, Maite Ferreiro, señaló que «dende a área de Cultura buscamos programar a cultura na cidade de maneira que se garantan contidos variados, pensados para toda a veciñanza de Lugo». La concejala del BNG manifestó que «no Partido Popular, véndose incapaces de atopar defectos ás actividades organizadas nos últimos meses, tiveron que inventar contos para criticar, de maneira electoralista, a xestión da área de Cultura por parte do BNG».

La concejala también indicó que el Partido Popular «non debería criticar a contratación desta cooperativa, cando concellos gobernados por eles foron os primeiros en utilizar os seus servizos, como é o caso das cabalgatas da Coruña e Ourense, ademais da de Compostela, o que nos indica a gran calidade coa que traballan». Ferreiro señaló que «gustaríanos que o Partido Popular mostrase a mesma preocupación pola programación cultural de Lugo desde a Xunta».

Para zanjar las críticas, Ferreiro apuntó que «o Concello de Lugo non pide xustificar a afiliación política ás empresas que contrata, todas as contratacións do servizo de Cultura realízanse seguindo a máis estrita legalidade», recordó Maite Ferreiro, quien añadió: «Dende os servizos económicos e xurídicos do Concello lévase un estrito control de todas as contratacións realiza».