Lara Méndez: «Non podo dicir se no 2020, pero nós traballaremos para que si, para que se repoña a legalidade no Garañón o antes posible»

Lorena García Calvo
Lorena García Calvo LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

ALBERTO LÓPEZ

La junta de gobierno aprobó hoy los nuevos pliegos para sacar a licitación el proyecto de modificación puntual del PXOM

26 dic 2019 . Actualizado a las 13:57 h.

La junta de gobierno local de Lugo aprobó este jueves los nuevos pliegos para sacar a concurso la contratación de la asistencia técnica para elaborar un proyecto de modificación puntual del PXOM en la CS5, el área del Garañón, después de que el pasado verano quedara desierto el concurso. «Fixéronese pequenas modificacións nos pregos para que novamente saquemos a licitción a modificación da URPI 58, da zona coñecida como CS5, que é do que nos está pedindo contas o Tribunal», explicó la alcaldesa, Lara Méndez.

La regidora se pronunció destacando que desde el Tribunal Superior de Xustiza «están pedíndonos conta dos pasos que imos dando, que é o que lles estamos trasladando con ese cronograma feito». Y añadió que, por otro lado, «están as outras dúas sentencias, que son nas que se está traballando para a reposición da legalidade, pero tamén vai afectada por como se deseñe o que hoxe sacamos a concurso nos pregos. Nós seguimos atendendo e dando resposta á xustiza nos termos nos que nos está pedindo e como sempre, máxima colaboración», defendió la regidora.

A la pregunta de si el 2020 será el año en el que el Garañón será derribado, la alcaldesa contemporizó. «A todos nos gustaría a maior premura, pero os tempos da administración son distintos. Non podo dicir se no 2020, nós traballaremos para que si, para que sexa o antes posible toda a reposición da legalidade».