El Concello autorizó en siete meses 3.379 horas extra

El PP considera que es una muestra más de la mala organización que afecta al personal


Lugo / La Voz

En los siete primeros meses del año el gobierno de Lugo autorizó 3.379 horas extra. Esta cifra, desvelada este martes por el Partido Popular, es para Ramón Carballo una consecuencia directa de la «mala xestión» do persoal municipal. 

Considera el portavoz de los populares de Lugo que «é de xustiza que os servizos prestados se retribúan, nós non poñemos en dúbida o traballo realizado polos traballadores municipais, o que poñemos en tea de xuizo é a forma de actuar do equipo de goberno e a mala xestión da socialista Lara Méndez, que a leva a abusar de horas extra cando se podería evitar cunha organización axeitada do cadro de persoal».

Entienden desde el PP que la autorización de esas hora extraordinarias se hicieron «de forma inapropiada». «Non é que o diga o PP, senon que o afirma o propio goberno cando no punto segundo de cada unha das autorizacións se indica que: 'Deberá organizarse, racionalizar, ordenar o persoal co obxecto de facilitar un eficaz prestación do servizo público tal e como dispón a lei 2/2015, do 29 de abril do emprego público de Galicia e que se está a desnaturalizar o que é o propio concepto de hora extraordinaria, considerando que debe facerse un control horario de traballo de todo o persoal municipal, acreditativo deste xeito do cumprimento da xornada ordinaria regulamentariamente fixada'».

Bajo el prisma de los populares, con las más de 3.000 horas extra autorizadas el gobierno de Méndez realiza una mala gestión que, sumada a la situación irregular que vive el personal del Concello, son la muestra de los «graves problemas de persoal que ten o Concello e que deberían solucionarse a través dunha nova Relación de postos de traballo».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

El Concello autorizó en siete meses 3.379 horas extra