Lara Méndez promete «diálogo coa veciñanza»

La socialista repite en el Concello con el apoyo del BNG de Rubén Arroxo


Lugo / La Voz

La socialista Lara Méndez acaba de ser investida alcaldesa de Lugo. Lo consiguió gracias al apoyo del BNG, cuyo líder, Rubén Arroxo, encabezará con ella el próximo gobierno bipartito. Los ocho concejales del PSOE y los cinco de los nacionalistas liderarán el Concello en base al acuerdo programático firmado ayer

En el discurso de investidura, Lara Méndez acaba de recordar las deudas históricas que tiene la ciudad; pidió responsabilidad a todos los funcionarios para salir de la situación de atasco que vive el municipio, y apostó por un Lugo ambiental y pensado para niños y mayores. 

En su segundo mandato espera «continuar cun Goberno desde a proximidade, cun diálogo permanente coa veciñanza»

«Non podemos esquecer nunca que somos os seus servidores, que en nós depositaron a súa confianza para traballar por un municipio máis habitable, e máis equilibrado e cohesionado socialmente», decía recordando a los vecinos en sus primeras palabras tras la toma de posesión. Y para su segundo mandato espera «continuar cun Goberno desde a proximidade, cun diálogo permanente coa veciñanza».

Hablaba de tejer estos próximos cuatro años «un concello que afronta grandes retos co fin de situalo nos mellores estándares de calidade de vida, estándares que beneficien a un municipio 8-80 que nós sempre defendemos, onde poidan desenvolverse en plenitude tanto un pequeno cidadán de 8 anos como un de 80», señalando que «a infancia, a mocidade e a terceira idade serán parte esencial, un mandato máis, das políticas específicas para eles que se porán en marcha co novo Goberno».

Situó el bienestar social y el desarrollo sostenible como dos grandes metas para Lugo, valorando «neste mandato debemos afondar na construción dun municipio sostible, cunha maior accesibilidade, con mellor mobilidade, máis verde con vistas á transición ecolóxica, desde o punto de vista medioambiental pero tamén económico, e cunha maior integración urbanística e social, xa que a revitalización de zonas agora degradadas axudará a conseguir un maior equilibrio entre barrios e parroquias e maior xustiza social».

«Lugo debe contar, como contan xa o resto das grandes cidade galegas, con infraestruturas que nos sitúen de cheo no século XXI», añadía en su primer discurso del mandato 2019-2023

La socialista explicó que tratarán de tender puentes con el resto de administraciones en beneficio de la ciudad, porque «Lugo debe contar, como contan xa o resto das grandes cidade galegas, con infraestruturas que nos sitúen de cheo no século XXI nas conexións interiores e co resto da comunidade e do estado».

Cerraba el discurso acordándose de su hija, «a pesar da súa curta idade xa me ensinou que o esforzo, o tesón e a loita polo que máis queremos dá sempre os seus froitos. Mirar para ela cada día axúdame a traballar por un presente e un futuro para todos os nosos fillos e fillas».

Dio la bienvenida a los concejales y los saludó uno por uno. La corporación le dispensó un aplauso cuando tomó el bastón de mando, a excepción del Partido Popular.

¿Quieres saber quiénes son los nuevos alcaldes de Lugo y provincia?

María M. Guntín

El Bloque gobierna en un solo Concello de la Terra Chá mientras que populares, socialistas y formaciones independientes se reparten de forma equitativa el resto de municipios

Las corporaciones lucenses se constituyeron 20 días después de las elecciones municipales, tal y como es habitual. La primera investida fue la socialista Lara Méndez, que repite al frente de la capital como alcaldesa, gracias al sostén del BNG liderado por Rubén Arroxo. 

 

Seguir leyendo

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
11 votos
Comentarios

Lara Méndez promete «diálogo coa veciñanza»