Los candidatos de Lugo debaten en Radio Voz

Marta de Dios Crespo
MARTA DE DIOS LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

OSCAR CELA

Son prudentes con los datos demoscópicos y aspiran a apurar la recta final

20 may 2019 . Actualizado a las 11:32 h.

Los candidatos de los seis partidos con representación en el Concello de Lugo debaten ahora mismo en Radio Voz las propuestas para el municipio.

La cuenta atrás para las elecciones municipales. Son menos los indecisos a falta de seis días para la cita con las urnas y el tracking diario de Sondaxe afina en el resultado. La última actualización mantiene algunas variaciones respecto al domingo: El PP perdería un concejal, que ganaría Ciudadanos (3) y empataría con el PSOE como fuerza más votada. El BNG multiplicaría sus resultados el 26 de mayo y alcanzaría los cuatro concejales e irrumpiría Unidas Podemos con dos representantes en el pleno.

Prudente valoraba Ramón Carballo el resultado positivo de los últimos días, que llegaron a situar a su partido como la fuerza más votada: «A liña ascendente do PP nas enquisas é unha boa nova, vemos máis cerca a posibilidade de gañar e gobernar. Temos que explicar aos lucenses que ante a ausencia de balance de un goberno socialista o PP propón feitos e futuro», destacaba.

Lara Méndez confía en que el voto ahora fracturado de la izquierda no se pierda ya que «cando o voto progresista se divide corre serio risco de gañar a dereita, a dereita, ademais, mais radicalizada da democracia e que, no caso de Lugo, é tamén unha dereita que despreza o municipio cos seus continuos incumprimentos cos lucenses desde a Xunta de Galicia, como é o Plan Paradai, a Ronda Leste ou o Museo da Romanización».

«Agora mesmo o BNG somos a alternativa para aquelas persoas que non queren que continúe un goberno liderado por Lara Méndez pero tampouco queren que entre o PP», apunta Rubén Aroxo. «A posibilidade de que Lugo teña un goberno estable, con proxecto de cidade e ilusión para executalo, pasa por que o BNG chegue á alcaldía».

«Siempre hay que valorar con cautela cualquier encuesta, pero esta vendría a confirmar la percepción que la gente nos transmite en la calle», apunta Olga Louzao: «El cansancio de los lucenses con la alcaldesa, que pese a que el PSOE está en alza en casi todos los ayuntamientos, ella no logra despegar», «el PP no logra con su cambio de cara ilusionar» y «Lugo necesita aire fresco». Dice que la campaña está siendo «positiva», «aumentando el grado de conocimiento y valoración de la candidatura y mostrando un ascenso en el apoyo de los encuestados».

Chorén habla de la «volatilidade do momento electoral» y la «incerteza demoscópica derivada da existencia dun alto número de persoas indecisas. Cree que el reto de Lugonovo es «ademais da fidelización das persoas que nos outorgaron a súa confianza hai catro anos» y añade: «As persoas que practicamos deportes de resistencia sabemos que o que conta é a forza de vontade e a persistencia».

«Non son resultados realistas en ningún caso», valora Carlos Portomeñe, «Unidas Podemos non se presenta ás municipais en Lugo». El líder de la coalición ACE-EU y Equo perdería su único concejal si se cumple la previsión de Sondaxe. «Estamos convencidos de que entraremos no Concello e melloraremos o resultado con respecto a 2015», añade.