Serfuja pon en marcha un certame para achegar a realidade dunha morte aos mais pequenos

la voz

A empresa Serfuja pon en marcha o concurso «Que é a morte para ti» para achegar a realidade dun falecemento aos máis novos da casa. Trátase dunha iniciativa pioneira que lanza esta firma fúnebre para familiarizar aos cativos coa morte dende unha perspectiva lúdica e sen dramatismo. O apoderado da empresa, Jorge Balado, subliña que «na nosa cultura unha defunción segue a ser un tema tabú, o que dificulta que esteamos preparados para afrontar esa realidade cando se produce». Balado sinala que “unha boa maneira de intentar comezar a romper eses estereotipos pode ser a de introducir a morte no ámbito escolar con iniciativas coma esta que animan aos pequenos a reflexionar sobre o significado desta realidade.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Serfuja pon en marcha un certame para achegar a realidade dunha morte aos mais pequenos