Xosé Chorén será el candidato municipal de Lugonovo

Marta de Dios Crespo
MARTA DE DIOS LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

CEDIDA

Fue elegido por asamblea tras la elección de Cristina Herráiz como número uno en la lista del Congreso de En Marea por Lugo

15 mar 2019 . Actualizado a las 16:58 h.

Xosé Chorén será el candidato de Lugonovo para las próximas elecciones municipales. Así lo ratificó anoche la Asamblea de la Plataforma, celebrada ayer con 23 votos a favor y una abstención. La organización daba así el paso necesario para iniciar la carrera electoral, tras el nombramiento de Cristina Pérez Herráiz como cabeza de lista al Congreso por En Marea,

«Cristina é unha persoa que leva catro anos en primeira liña política e dous como portavoz municipal, o que facía dela un perfil especialmente valioso nun momento en que Pedro Sánchez, acovardado, optou por convocar eleccións sen nin sequera esperar ás municipais. Esa xogada cambiou por completo o escenario e, aínda que non esquecemos que somos unha forza de ámbito local e o noso centro está na cidade, era necesario implicar na política supramunicipal de forma activa a un dos nosos meirandes e máis visíbeis valores», argumentaba el portavoz de la formación, Víctor Álvarez Arias, esta mañana en un desayuno informativo.

Xosé Chorén recordó por su parte que «o centro das políticas de Lugonovo sempre foron e serán as persoas» y ponía en valor la presencia de su formación en la corporación en estos cuatro años, en los que han ayudado a «desbloquear a política municipal» haciendo valer el «sentidiño». Explicaba que se valdrán de tres pilares, las personas, la gestión de los servicios públicos y la puesta en valor de la marca Lugo.

Preguntado por si habrá sitio en la lista para Santiago Fernández Rocha comentaba que todas las personas son necesarias y que las puertas no se le cierran a nadie.