Lara Méndez insiste en que Lugo defenderá la especilidad de Robótica para el Campus Terra

«Non consentiremos ningunha merma máis», afirmó la alcaldesa


La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, insiste en que el Concello de Lugo defenderá la especialidad de Robótica para el Campus Terra, pese a las reclamaciones de Vigo: «Hai un acordo das tres universidades do ano 2007 e nese acordo xa ía a especialidade de Robótica. Nós defenderemos a nosa cidade e o noso Campus, rexeitando calquera reformulación que teña un custe para o Campus de Lugo e non consentiremos ningunha merma máis», afirmó contundente antes de entrar al pleno municipal.

Por otra parte, en cuanto a la Policía Local, la alcaldesa recordó que se sumarán las 26 plazas de los policías jubilados a las 19 que ya tenían, por lo que «no que vai de mandato, estamos a mover 45 prazas para darlle cobertura a un servizo necesario para a cidade».

Además, reiteró la demanda de un juzgado de lo social, «unha necesidade para Lugo», por lo que continúa esperando respuesta para la reunión con la ministra.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Lara Méndez insiste en que Lugo defenderá la especilidad de Robótica para el Campus Terra