Santos sobre Hemodinámica 24 horas: «Feijoo tiña que pedir perdón porque
morreron moitos lucenses por non ter este servizo»

LUGO CIUDAD

ALBERTO LÓPEZ

El líder de los socialistas recuerda que fueron las movilizaciones y la ILP las que obligaron a la Xunta a instalar el servicios: «hoxe Lugo gañou unha batalla ao PP»

24 ene 2019 . Actualizado a las 17:25 h.

El secretario general de los socialistas lucenses, Álvaro Santos, fue muy crítico esta mañana con la gestión del PP sobre la implantación del servicio de Hemodinámica 24 horas en el HULA y recordó la masiva movilización de los lucenses para demandar este servicio sanitario.

Dijo que en el 2009 el HULA estaba preparado para abrir y contra con Hemodinámica pero acusó a Feijoo de no abrirlo hasta el 2012«e negou abrilo o servizo, os lucenses tiveron que esperar dez anos, mentres morreron moitos veciños por non contar con Hemodinámica 24 horas».

Santos señaló que hoy, tanto el conselleiro como el presidente de la Xunta deberían«pedir perdón polo sufrimento que inflixiron aos lucenses». Santos señaló que fue en el 2013 cuando su partido y varias asociaciones de la ciudad comenzaron la campaña de movilizaciones que desembocaron en la presentación de una ILP en el Parlamento«e obrigaron ao PP a admitir Hemodinámica, por certo, un servizo que abriron antes das eleccións do 2015 e agora vólveno a facer no 2019».

Santos señaló que al PP«non lle importan os informes clínicos nin o sufrimento dos pacientes» y destacó que para los socialistas«hoxe Lugo gañou unha batalla, hoxe Lugo gañou ao PP e de seguro que o seguirá facendo ante o desprezo cos lucenses».