Casi 2.500 lucenses pueden quedar sin actividades en los centros sociales, según el PP


Lugo / la voz

Los casi 2.500 usuarios de los centros sociales que funcionan en la capital lucense y que son titularidad del Concello de Lugo pueden quedar sin actividades en breve. Así lo expuso ayer la concejala del PP, Mari Piñeiro. Esta situación se debe a que la empresa adjudicataria no acepta prorrogar el contrato y así lo comunicó el pasado mes de septiembre, pero el PP «mostrou despreocupación».

«Coñecendo a situación en setembro, é patente a falta de implicación por parte dos socialistas para sacar a licitación un novo contrato que garanta a dinamización nos centros sociais; pola contra escúdanse en que a empresa que realizaba estas actividades non remitiu toda a documentación necesaria para a redacción do novo prego, afirmación que os delatada nunha falta de control total e absoluta do cumprimento do citado contrato», dijo la concejala. Teijeiro recordó que los socialistas recurrieron «á improvisación e os parches cun contrato ponte que non é máis que un contrato menor, que está limitado por lei a 15.000 euros e que, como moito solucionaría a situación durante un mes ou mes e medio».

«A realidade é que, por moi rápido que se realice a tramitación dos novos pregos a formalización do novo contrato non vai ser posible antes dun mes, polo que unha vez esgotados os 15.000 euros da solución máxica dos socialistas probablemente os centros sociais terán que suspender actividades», apuntó la concejala popular.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Casi 2.500 lucenses pueden quedar sin actividades en los centros sociales, según el PP