En septiembre empezarán las obras para el ascesor que unirá Ramón Montenegro y As Fontiñas

El plazo de ejecución es de cuatro meses y el presupuesto asciende a 181.000 euros


Lugo / La Voz

El gobierno local informó de que esta mañana fue firmado el contrato para la instalación del ascensor que enlazará Rmón Montenegro con As Fontiñas. De acuerdo con la versión oficial,«a concelleira de Economía, Emprego e Desenvolvemento Económico, Ana Prieto, asinou o contrato para a instalación do ascensor de Fontiñas e a humanización do entorno, adxudicado á empresa Sergonsa Servicios SL por un importe de 181.000 euros. As obras, contempladas nos Orzamentos deste 2018 que sacou adiante o Goberno de Lara Méndez, comezarán no mes de setembro e contan cun prazo de execución de 4 meses».

Prieto declaró: «O ascensor mellorará a accesibilidade e a comodidade dos milleiros de persoas que viven nesta zona da cidade e das persoas que nos visitan, en definitiva a súa calidade de vida, sobre todo a das persoas maiores, que a día de hoxe se encontran con moitas dificultades pola orografía para desprazarse a outras zonas da cidade».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

En septiembre empezarán las obras para el ascesor que unirá Ramón Montenegro y As Fontiñas