En Marea dice que la reforma del Registro Civil convertirá en ciudadanos de segunda a los residentes en la zona rural

Anuncia iniciativas en el Parlamento de Galicia y en el Congreso


Lugo / La Voz

El portavoz parlamentario de En Marea, Luis Villares, expresó en Lugo la oposición de su partido a la reforma de la ley que regula el Registro Civil, así como a la merma de competencias de los juzgados de paz. Villares y otros representantes de En Marea mantuvieron una reunión con responsables de la CIG de Xustiza, entre ellos el responsable nacional de este sindicato, Xesús Sánchez, «Tuto».

Villares declaró: «A perda destes servizos supón unha perda na calidade de vida dos galegos e, ademais, ter unha cidadanía de primeira, a que vive nas cidades que contará con este servizo, e a que vive no rural, que terá que facer desprazamentos costosos para calquera documentación que precise». Añadió: «Un pensionista precisa presentar cada seis meses unha fe de vida e estado para poder cobrar a súa pensión; se non hai rexistros civís no seu municipio van ter que desprazarse, cando menos, á capital de provincia, isto vai causar un prexuízo que terá tamén unha obvia repercusión económica». El portavoz de En Marea defiende que «os servizos de rexistro civil deben ser realizados por personal cualificado para este cometido; no HULA, por exemplo, están obrigando ao personal de traballo social a facer labores de inscripción de rexistro». Afirma que se producen retrasos en el registro de nacionalidades. 

Sanchez, por su parte, destacó que  «os rexistros civís son dos mellor valorados pola cidadanía e chama moito a atención que agora queiran desmontar un servizo que funciona e que está ben valorado polos cidadáns».

En Marea presentará iniciativas tanto en el Parlamento de Galicia como en el Congreso.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos

En Marea dice que la reforma del Registro Civil convertirá en ciudadanos de segunda a los residentes en la zona rural