El BNG quiere que Basadre explique la contratación de cuatro conciertos por 61.150 euros

La Voz LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Los nacionalistas ven sospechoso que se retirara de la web una nota que habla de intermediarios

13 feb 2017 . Actualizado a las 10:12 h.

El BNG anunció que solicitará la comparecencia de Carmen Basadre en pleno para que explique la contratación de cuatro conciertos, entre ellos el de Ariel Rot, que generó polémica en los últimos días, por 61.150 euros. La concejala Maite Ferreiro puso de manifiesto las sospechas de esta organización «de que algo se fixo mal e con coñecemento de que se facía mal. «É o feito de que onte se retirase da web do concello un comunicado do goberno no que se recoñecía que se fixera a través de intermediarios».

Según el Bloque, en la noche del sábado fue eliminada de la web de Ayuntamiento de Lugo el enlace a un comunicado «no que se indicaba literalmente que ”soamente a falta de coñecemento do sector por parte dos xestores dalgunha das formacións políticas do Concello, fai que non saiban que este tipo de eventos esixen o pago por adiantado, polo que é preciso un intermediar”».

Precios por temporada

Según Ferreiro, el grupo Milladoiro fue contratado por el Ayuntamiento de Ferrol para un concierto, el 30 de agosto del 2016, en la plaza de Amboaxe, por 9.680 euros «mentes que ás arcas municipais do Concello de Lugo lle terá un custe de 18.150 euros». Ferreiro recordó que cuando los conciertos se celebran dentro y en determinadas fechas «os cachés dos artistas son moito máis baixos».

La concejala nacionalista insistió en la importancia del comunicado que retiró el grupo de gobierno de la red. «Dícia literalmente -señaló- que o custe do concerto inclúe ademais do caché con IVA a produción, non soamente a actuación». Al BNG le llama la atención «que non se cortasen os servizos da empresa que ten adxudicada, por contrato, a instalación de equipos de son e iluminación no auditorio municipal e para a que xa hai destinada unha partida orzamentaria e se volvese a contratar a outra empresa a través do contrato do artista, incrementando o sobrecusto».

Maite Ferreiro reconoció que era habitual «que se fagan contratos a través de axentes intermediarios que se encargan de comercializar a determinados artistas, dependendo das diferentes zonas xeográficas». «Pero -añadió la concejala nacionalista- o que non é habitual é que estes axentes repercutan o incremento de custe sobre a parte contratante se non que é o artista quen soporta a comisión destes axentes de zona, xa que son os artistas quen se ven beneficiados por actuar en lugares aos que, de non ser por estes axentes de zona, non chegarían».