Una conferencia de Alonso Montero recordará las tertulias del Méndez

Enrique Gómez Souto
enrique g. souto LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

El homenaje, impulsado por el Concello, será a mediados de mes e incluye colocar una placa

04 dic 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

Si no se tuercen las cosas y los planes salen como se prevé, a mediados de mes, habrá un homenaje a las tertulias del Hotel Méndez Núñez, promovido por el Ayuntamiento, a propuesta de Lugonovo. Parece que los actos incluirán una conferencia de Xesús Alonso Montero, presidente de la RAG, que fue miembro de dicha tertulia. Igualmente será colocada una placa en la fachada del edificio. Al menos esa es la información de que dispone en estos momentos el concejal Santiago Fernández Rocha, autor de la propuesta.

El portavoz de Lugonovo señala: «As tertulias do Méndez pódense cualificar coma un oasis intelectual nun tempo marcado pola senrazón. O único lugar da nosa cidade onde era posible transcender á mediocridade social na que se vivía». Considera que «con este recoñecemento trátase, pois, de inmortalizar unha forma, a tertulia, e un lugar, o hotel Méndez Núñez, no que un grupo de lucenses exerceron a liberdade de pensamento, nun momento histórico dominado pola represión».

De la tertulia del Méndez, recuerda Rocha: «Foi en torno ás figuras de Luís Pimentel e Celestino Fernández de la Vega, pero tamén de Alonso Montero ou de Ánxel Fole, onde naceu o xerme destas notorias reunións; persoeiros que serviron como referentes intelectuais e como atractivo para incorporarse a tan singular parladoiro; o único espazo de esperanza da cidade que seguiría unindo a Lugo coa modernidade e os valores europeístas».