Orozco sigue en silencio mientras el PP perfila un posible gobierno local

Enrique Gómez Souto
enrique g. souto LUGO / LA VOZ

LUGO CIUDAD

Castiñeira se ve con un equipo «capaz de levar adiante un Lugo mellor»

05 jun 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El socialista José López Orozco sigue acogido al silencio que mantiene en relación con su delicada situación como candidato a la alcaldía, porque el Bloque y Lugonovo se oponen a apoyar su investidura por su imputación en el caso Pokémon. El PSOE no ha dado nuevos pasos en la relación con los demás grupos. Mientras, en el PP miran con recelo el juego que se traen los grupos de izquierda, porque no ven nada claro a qué tendrán que enfrentarse en la próxima semana. El candidato popular, Jaime Castiñeira, señala que, como partido más votado, debe ser el PP el que gobierne.

El aspirante popular se siente «capaz de levar adiante un proxecto para un Lugo mellor» y, para el caso de que se diesen las condiciones necesarias, parece tener perfilado ya un gobierno en minoría, aunque elude abordar este asunto. «O meu equipo son os compañeiros da miña lista», declaró. A la vista de la situación, señala: «O que hai que facer é esperar, porque pode que todo [a persistencia do PSOE en manter a candidatura de Orozco] sexa unha escenificación e que uns días antes se demostre o que había [unha saída de Orozco cara outro posto]».

Castiñeira replicó ayer a las críticas que en la jornada anterior le dedicó el socialista Luis Álvarez; señaló que si finalmente el aspirante popular consigue la alcaldía será como si le hubiese tocado en una tómbola. «Pola miña parte nunca me escoitarán burlarme dos votos dos lucenses; na corporación haberá seis grupos e o do PP é o que conseguiu máis votos e máis concelleiros. Polo tanto, de tómbola nada; tómbola foi o que montaron socialistas e nacionalistas ao principio do mandato pasado para non deixar gobernar ao PP, que gañou as eleccións». Añadió: «Os lucenses votaron ao PP máis que a calquera das outras forzas».