El PSOE lleva al Parlamento las carencias de Internet en Baralla

Demandan que la Xunta pida a Telefónica que cumpla la ley


lugo / la voz

El PSOE de Baralla denunció ayer que más de cien vecinos del núcleo urbano  son discriminados «ao non ter acceso a servizos de telefonía e Internet porque non hai liñas suficientes para ofrecer a conexión». El portavoz socialista, Jaime González, explicó que existen zonas «onde non hai pares libres para poder ter Internet por cable o que impide cambiar de compañía por medo a perder o acceso por cable á Rede, sendo un monopolio de Telefónica-Movistar». Ante esta situación, los afectados, señala, se ven obligados a contratar con Movistar «servizos que non desexan como por exemplo televisión para poder acceder a tarifas planas de móbiles».

Los socialistas ya presentaron este mes una proposición no de ley en el Parlamento, firmada por la diputada Concepción Burgo, en la que se pide a la Xunta que solucione os problemas que tienen los vecinos de Baralla y el gobierno gallego demande a Telefónica-Movistar «que dispoña os sistemas técnicos necesarios para que todos os residentes no Concello de Baralla teñan a posibilidade de contar con conexión telefónica e Internet por cable». Desde las filas socialistas señalan que el PP «rexeitou no 2017 esixirlle á telefónica este dereito», también a través de otra iniciativa en el Parlamento.

«A operadora non cumpre a lei»

Los socialistas informaron que según la Lei Xeral de Telecomunicacións «todos os usuarios teñen dereito a unha conexión á rede pública de comunicación electrónica dende unha localización fixa cun servizo universal, sempre que sexan razoables».

El Real Decreto 424/2005 marca en su artículo 29 que «considéranse razoables as peticións de conexión que solicite calquera inmoble situado en solo urbano», como sucede en el Concello de Baralla. El PSOE aclara que «a operadora que ten que dar o que se chama servizo universal é Telefónica segundo a ORDE ETU/1973/2016».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

El PSOE lleva al Parlamento las carencias de Internet en Baralla